Qui cherche, trouve

Načítání
NikaRoovy jinde:

čtvrtek 23. února 2017

Knižní přírůstky - Leden 2017

Nový rok už není zas tak nový, ale plnění mých předsevzetí se zatím příliš neposunulo. Na druhou stranu, mé zapálení vzrůstá, dokonce už zase celkem čtu. (!) A jaké jsou ty poslední přírůstky v mé knihovničce? Pokud jste zvědaví - račte nahlédnout.
Leden je ve znamení recenzních výtisků, ale také jedné pěkné čtenářské investice.

Vsadím se, že tahle žhavá novina letošního roku nikomu z vás nemohla uniknout - sociální sítě jsou jí doslova PLNÉ. A taky aby ne, Divergence byla pecka a Veronica Roth si tak vytvořila slušnou fanouškovskou základnu. Byl by skoro hřích si nechat ujít očekávanou novinku od milované autorky. Já už má skoro dočteno a musím říct, že se mi to líbí. Je to něco jiného, než Divergence, trošičku méně dystopie, trošku víc fantasy, rozhodně stejně skvělé. Více v recenzi!
A máme tu dalšího úspěšného spisovatele, jehož knížky už jsou takřka klasika pro milovníky romantiky. Přinejmenším o zfilmovaných verzích jeho příběhů jste už jistě slyšeli. Už je to nějaký čas, co jsem Nicholasu Sparksovi podlehla i já, takže jsem měla velkou radost, když se mi do rukou dostala jeho další knížka - Ve tvých očích. Zatím jsem se začetla jen do pár stránek, ale hádám, že to znovu bude pěkné čtení. (A hlavně skvěle vypadá vedle svých sestřiček v knihovničce.) Doufám, že dočtu co nejdříve a recenze se tu rovněž brzy objeví.

Tyto dvě knížky pro mě byly trochu překvapení. Poslalo mi je k recenzi nakladatelství Větrné mlýny, od kterého jsem četla několik málo knih, ale velmi mě oslovily. Rus je ten, kdo miluje břízy i Raclette vypadají zajímavě a jsem na ně upřímně zvědavá, takže pevně věřím, že se k nim dostanu co nejdříve. Jsem na ně dost natěšená. Hádám, že většině z vás nebudou tyto knížky tolik známé, takže vám je stručně představím.

Borut Golob, který napsal Raclette, je slovinský autor. Co si pamatuji, nikdy jsem nic od slovinského autora nečetla, ale všímám si, že různé národnosti mají leckdy různě specifické styly, takže jsem dosti zvědavá, jestli mě knížka zaujme. Rozhodně mě zaujala anotace. Rozhodně dám vědět v recenzi, jako vždy.

Rus je ten, kdo miluje břízy, překvapivě není od ruské, nýbrž německé autorky Olgy Grjasnovy. Co jsem četla, tak knížka sklidila ve světě poměrně veliký úspěch. Podle anotace se jedná o "příběh, který hovoří za celou jednu generaci uprchlíků". Mimochodem, obálka se mi moc líbí, i celé zpracování knížky, stejně jako všech z tohoto nakladatelství, dělá mi radost už jen to je držet v ruce.








A na závěr ještě jedna novinka, do které padly mé "výdělky" z Vánoc. Ano, v lednu jsem si konečně dojela pro tuhle věcičku, mojí novou kamarádku, kterou jsem si už stihla moc oblíbit. Ano, je to čtečka. Pořídila jsem si PocketBook Touch Lux 3, a i když má nějaké mouchy, jsem s ní víceméně spokojená. Pár měsíců jsem měla půjčenou její sestřenici od kamarádky, takže jsem na ni byla zvyklá, navíc ostatní mi na ni dali také doporučení.
PS: Ale prostě nevoní!












Žádné komentáře :

Okomentovat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML