NikaRoovy jinde:

středa 4. května 2016

Blogtour 2016 + SOUTĚŽ

Blogtour aneb Zpověď autorů, již pořádají Ivcca, Ellen a Melinda. I já jsem se rozhodla zapojit a na něco se autorů poptat.

Autorů jsem se ptala na názor na české obálky jejich knížek.

Když vidím, kolik odpovědí nasbírali ostatní, cítím se mírně zahanbeně, že mi jich přišlo tak málo. I když uznávám, že jsem zas tolika nepsala, či zkrátka psala tam, kde jsem měla smůlu. Celkem mi tedy přišly jen čtyři odpovědi, ale zato několik cen, na které se můžete těšit. :)

Nejprve se podívejme na ty odpovědi!


Amy Kathleen Ryan
autorka trilogie Vesmírná pouť (Mlhovina, Jiskra, Plamen)

Moc děkuji, žes mi poslala ty obálky. Nikdy dřív jsem české obálky neviděla. Miluji, jak jsou dynamické, s lidmi běžícími do fotoaparátu. Díky těm barvám budou nepřehlédnutelné na poličkách v knihkupectvích. Myslím, že ty obrázky dělají mé knihy vzrušujícími, a doufám, že lidi v České republice baví jejich čtení stejně tak, jako mě bavilo je psát.






Anthony Ryan
autor série Stín krkavce (Píseň krve, Pán věže)

Jedním z nejpříjemnějších aspektů mé práce je vídat to rozdílné výtvarné zpracování obálek, které jsou vydány různými nakladateli po světě. Moc se mi líbí české obálky mých knih. Ta ztlumená barevná paleta a obraznost je perfektním odrazem atmosféry příběhu.






Chloe Neill 
autorka série Upíři z Chicaga 

Myslím, že ty obálky jsou nádherné!



Katie McGarry

autorka knih Překroč svůj stín a Jen si troufni

Tyto obálky jsou dost podobné mým americkým obálkám. Naprosto je miluji!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A nyní již slíbená SOUTĚŽ. :) 
  • Soutěž je určena pro Čechy i Slováky.
  • Pro účast v soutěži je třeba vyplnit tento formulář. Jediná povinnost je zodpovědět 3 jednoduché soutěžní otázky. 
  • Soutěž probíhá od 4. 5. 2016 až do 25. 5. 2016 (včetně). 
A to, co vás zajímá nejvíc. Soutěžíme o záložky s podpisem Jasindy Wilder, která mi sice neodpověděla, ale poslala obálku se záložkami, a o podepsané knížky Anthonyho Ryana, v češtině, který byl tak moc hodný a zaslal mi je. :) 

 

Hodně štěstí. :)

Blogtour 2016:





2 komentáře :

  1. To je moc hezký projekt - názory autorů na české obálky mě vlastně docela zajímají! Děkuji za článek i za soutěž, do které se ráda zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda :D článek jsem našel na blogu Anthonyho Ryana. Je super, že máš takovouhle propagaci :D můžu se zeptat, jak dlouho trvalo, než odpověděli a přes co si autory kontaktovala?

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML