NikaRoovy jinde:

neděle 17. dubna 2016

PS: I Still Love You | Knižní recenze

Název: P.S.: I Still Love You (PS: Stále Tě miluju)
Autor: Jenny Han
Nakladatelství: Scholastic Press
Počet stran: 337

Sympatická americká spisovatelka Jenny Han si mohla získat srdce českých čtenářek svou sérií Léto (nakl. Jota) či knihou Všem klukům, které jsem milovala, kterou jsem si oblíbila i já. Tento sladký, ale originální dívčí románek má ovšem pokračování a vychází v nakladatelství CooBoo už letos v červnu. Je na co se těšit? 


Ačkoliv to Lara Jean Covey nečekala, znovu se zamilovala do Petera, své lásky z dětství, jemuž byl nedopatřením poslán starý milostný dopis. Závěr prvního dílu zůstal nehezky otevřený a tak jsem ráda, že Jenny navázala přesně tam, kde skončila. Lara Jean je zamilovaná do Petera a neví, co s tím dělat, a pak se na scéně objeví John Ambrose, další kluk z její minulosti, a její srdíčko je náhle úplně rozpolcené...

Už z prvního dílu jsem byla vážně nadšená, přečetla jsem jej rychleji, než bych očekávala a trochu se bála, že pokračování bude jen slabý odvárek. To jsem se ale pěkně spletla. Na rovinu přiznávám, že druhý díl se mi tentokrát líbil ještě o něco víc.

První díl byl suprový a tohle ještě suprovější. Doslova jsem hltala řádek za řádkem a nemohla se knížky nabažit. Ne každý dívčí román je tak osobitý, tak záživný, originální a krásně napsaný. Poprvé jsem se s vskutku povedeným dívčím románkem setkala v případě Perkinsové a jejím Polibku pro Annu, nicméně Jenny Han u mě tímhle kouskem zabodovala ještě víc.

Má to navíc ještě jednu úžasnou věc, již první díl neměl - John Ambrose. <3 Peter nikdy nebyl zrovna můj velký oblíbenec, ale tomuhle sympatickému blonďákovi jsem zcela podlehla! Ne, není to jen proto že je blonďák.

Na oddech je to perfektní volba. Celá série je taková roztomile zaláskovaná, půvabná a zkrátka povedená a myslím, že se zalíbí každé dívce s alespoň trochu romantickou dušičkou. A pokud jste již četli první díl, pak ani chvíli neváhejte, neboť vám zaručuji, že pokračování je ještě lepší.

Takže ano - rozhodně se máte v červnu na co těšit! ;)




1 komentář :

  1. Veľmi krásna recenzia. :) Docela si ma nalákala. :D Prajem ti krásny deň :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML