NikaRoovy jinde:

středa 23. prosince 2015

OTKA | Knižní recenze

Název: OTKA
Originální název: The DUFF
Autor: Kody Keplinger
Překlad: Martina Buchlová
Počet stran: 304
Nakladatelství: CooBoo

Wesley Rush. Bianca ho odjakživa nenáviděla. A pak jí vymyslí tu přezdívku - OTKA, neboli Ošklivá Tlustá kamarádka, a Bianca ho nenávidí ještě víc. Jenže problémů přibývá, doma to má těžké, a tak jednoho dne Wesleyho políbí a tím to všechno začne... Mezi Biancou a Wesleym začíná přátelství s výhodami, díky kterému se Biance daří odreagovat od všech starostí, se kterými se potýká. Ale časem si začne uvědomovat, že se do Wesleyho možná zamilovala...



Abych se přiznala, dřív mě všemi opěvovaná knížka příliš nelákala. A pak jsem se dozvěděla, že má vyjít u nás, a první, co mě napadlo, bylo, že ten český název je hrozný. Nakonec jsem se ale odhodlala dát knize šanci a teď jsem ráda, že jsem to udělala. Dokonce i ten název jsem si oblíbila!

Přesto se najdou věci, které bych Otičce vytkla. Bianca byla tou svou cyničností a nesnášenlivostí k tolika věcem až otravná a některé výkyvy jejího chování byly tak průhledné... Rozhodně se našly chvíle, kdy mi ta holka lezla na nervy.

Nedá se ani říct, že by šlo celkově o nějak extra originální příběh. Rozhodně bych od toho nečekala žádné zázraky. Ale je to skvělá knížka na odreagování, kterou lze přečíst jedním dechem.  Pobaví, zpříjemní dlouhé dny a možná i vyčaruje úsměv na tváři. Ve svém žánru je to určitě jedna z nejlepších, kterou jsem kdy četla. A má něco, čím se od ostatních knížek liší.

OTKA mě nezklamala, ale rovněž nemohu říct, že bych z ní byla na větvi. Rozhodně je to ale dobrá knížka, která bude bavit každé děvče. Pokud se chcete odreagovat s nějakým čtivým a příjemným příběhem, OTKA je skvělá volba.

70 %

Recenze je psána pro web Databáze knih, jemuž děkuji za zprostředkování recenzního výtisku.






4 komentáře :

  1. Okta ma veľmi zaujala už na prvý pohľad. U nás ešte nevyšla a som zvedavá, kedy sa do toho slovenské vydavateľstvá pustia. Každopádne super recenzia. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč vlastně ne, za pokus to stojí, když má být ten film :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to jasné - tuhle knihu si MUSÍM přečíst... ze všech stran na ni poslední dobou čtu jen chválu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. SEZNAM KNIŽNÍCH BLOGERŮ - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html

    Ahoj,
    napsala jsi pod článek Knižních blogerů své údaje a byla jsi tak přidána do seznamu. Prosím překontroluj si, zda všechny informace souhlasí a pokud ne, dej vědět. Taky tě prosím o umístění ikonky/banneru Knižních blogerů někam viditelně na blog (v článku najdeš i html kód, který stačí zkopírovat), aby i další čtenáři a blogeři našli k seznamu cestu snadněji.

    Děkuji.

    Pěkný den.
    Cathy Chloupková
    WEB: CathyChloupkova.cz
    EMAIL: CathyChloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML