NikaRoovy jinde:

středa 2. prosince 2015

Jeden velký UNBOXING a kam to vlastně dávat...

Ačkoliv jsem se vyjádřila, že těmhle věcem moc neholduji, o takový velký unboxing bych se nemohla nepodělit... Navíc jsem poslední dobou dosti zaspala, co jen šlo. Jde se to napravit.


Balíček se nikdy nezdá tak velký jako po cestě z pošty po svých...
Ten pocit... :3
A je to.
Nepřehlédla jsem, že Škola noci není zrovna dvakrát oblíbená série, ale já jsem jí vždycky měla ráda. Ty nejnovější díly, pravda, už byly trošku moc, ale prvních pár jsem svého času vážně zbožňovala, takže když jsem si všimla, že sérii Madeleine prodává, neodolala jsem. :D 
A zepředu... 
Kéž by měl z toho tatík radost jako já... "Kam to chceš všechno dávat?" ptá se. Věřte, že kdybych uměla na tuto otázku odpovědět, pravděpodobně bych byla ještě šťastnější. Chtěla jsem navrhnout novou knihovnu, ale tento návrh byl okamžitě zamítnut. No jo. Takže to vidím na zbavování se starších knížek, případně naprosto nedůležitých věcí, které nejsou knížky, ale zabírají místo... Protože přestat si pořizovat nové knihy? Ale jděte, to určitě nehrozí.

Jsem jediná s tímto problémem? 






19 komentářů :

  1. Haha, já mám teď dvě nový, větší knihovny (namísto tý, co jsem měla dřív) a mám spoustu místa, mwhahahahaha! :D Představ si, že většinu poliček mám zaplněnou jen z části a dvě police mám prázdný úplně, uuuu.... ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nemám kam dávat :D. Škola noci joo?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tady se někdo rozjel a dost parádně :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Mně taky Škola noci nikdy nevadila, ale v sedmičce to ztratilo spád a už jsem se nedokázala vrátit :/
    Člověče, kdybych si měla objednat celou sérii, tak nejenže to nemám kam dát, ale naši by mě zabili! :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Taký veľký balík si aj ja prosím <3 Ja tento problém tiež začínam riešiť v byte máme štyri knižnice a všetky sú plné :/ som fakt v koncoch čo s tými knihami, ale zbavovať sa ich určite nejdem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se asi radši zbavím nějakých jiných věcí... :D

      Vymazat
  6. Mám stejný problém. K Vánocům si přeju samozřejmě knihy, jenže když se zamyslím - nejsou kam dávat, takže možná by to chtělo i novou knihovnu - jenže ani na tu není v mém pokoji místo :D Při poslední objednávce knih jsem z poličky dokonce odsunula kosmetiku a dala ji do krabice :D Zkrátka..knihy mají přednost ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky už nemám vůbec žádné místo ani na knihovnu. Navíc jsem si jednu velikou vyprosila loni a už je taky plná... chjo. :)

      Vymazat
  7. Se Školou noci a místem mám taky problém - série mi zabírá celou řadu v jedný polici, což není zrovna moc ideální xD Nicméně sérii miluju, je to moje guilty pleasure a je mi jedno, co kdo říká - sice to byl občas kýč, ale nápad to má zajímavý a některý prvky byly jednoznačně originální.

    OdpovědětVymazat
  8. No, taky bych velice uvítala ještě nějakou další knihovnu, ta moje větší se pomalu ale jistě plní... jen si nejsem tak docela jistá, kam bych novou knihovnu dala, snad až budu v budoucnu bydlet sama. :) Ale je zajímavé, že je už skoro plná - vždycky jsem si říkala, jak nemám velkou tu knihovnu (teda, ona je to vlastně stěna, kde jsou poličky, ale na tom nesejde) a ono tohle... :D Školu noci si možná časem přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já si na odstěhování ještě nějaký čas počkám... :D
      Možná bych si mohla nastěhovat nějakou knihovnu i k mamce... hmm...

      Vymazat
  9. nejsi jedina s timto problemem, ale ja dostanu k vanocum novou knihovnu hec :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle knižní sérii mám ráda. Nedávno jsem ji dočetla a hodně se mi to líbilo, což mě překvapilo, vzhledem k tomu jak to skoro každý nesnáší :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML