NikaRoovy jinde:

sobota 24. října 2015

15 kluků, pro které mám slabost

Nejsem hudebnice na to, abych dala vzniku nové verzi Boys in books are better, ale článek se mi sepsat povedlo. Alá žebříček lidí (fajn, nejsou tam jen kluci), pro které mám slabou slabost. 
Co váš crush?
PS: V celém článku se nikde neobjevuje jméno Jace. 



15. Isaac
Hvězdy nám nepřály
Všichni se z Guse třeba postavte na hlavu, Izy je prostě lepšejší. přežil kruté zužování žebříčku, sice jen tak, ale na to že nic nevidí - což by možná nebylo na škodu - je to přesvědčivý výkon.

14. John Ambrose McClaren
PS: I Still love you (pokračování To all the boys I've loved before)
Přiznávám, nemám ráda Petera. Je to ten typ kluka, které prostě nemám ráda. Johnovi jsem fandila mnohem víc. Ne, vůbec v tom nehraje roli, že je blond. Na to, že se fakt jmenuje Ambrose, je čtrnáctka docela dobré umístění!

13. Ian
Hostitel
Uznávám, že ve filmu jsem propadla Jaredovi, protože... potřebuje to vysvětlení? Ale v knížce jsem pro Iana slintala. Ale už je to dlouho, co jsem živě prožívala tento crush, takže pro Iana je to třináctka.

12. Newt
série Labyrint
A cenu za nejvíc cute hocha získává... Já nevím, já jsem ho prostě zbožňovala. Takové zlatíčko. Jistě, ve třetím díle už hrál trochu jinou. Čestné místečko.

11. Chaol
Skleněný trůn
Ještě jsem tu knížku nedočetla, ale Chaolovi jsem nemohla dlouho odolávat. Prostě ne.

10. Cass
Anna krví oděná
Protože kluci, co loví duchy, jsou sexy. Dean Winchester to vůbec neovlivňuje. A Cass byl zkrátka super. Víc takových hlavních hrdinů namísto těch ufňukaných blbek, prosím!

9. Aspen
Selekce
Maxon je idiot a klidně mě za to zabijte. Nikdy jsem ho neměla ráda. Nikdy tu volbu Americe neodpustím, nebo možná ano, beru si Aspena za ní. Až mě děsí, že má devítku, ale je to hodně pěkná devítka.

8. Čtyřka
Divergence
Abych řekla pravdu, v průběhu série mi zas tak moc k srdci nepřirostl. Jako nevadil mi, nepočítaje Alianci, tam bych ho zabila, ale rozhodně by si nezasloužil místo v žebříčku, natožpak osmou příčku. Ale filmový Čtyřka také udělal svoje a v novele s příhodným názvem Čtyřka se mi prostě dostal pod kůži. Zabijte mě už někdo za to prostě.

7. Étienne St. Claire
Polibek pro Annu
A v které z vás se při čtení této knížky neprojevila romantická dušička a St. Claire vás neokouzlil, tak se jděte zahrabat a nevylejzejte. Hned po komentáři. Achjo, neměla bych se nechat tak snadno, zatracený St. Claire. Ale Anna mě chápe.

6. Aljaška Young
Hledání Aljašky
Eh... jsem si plně vědoma toho, že Aljaška není tak docela kluk, ale já jsem se do ní zamilovala. Sice bych ji v reálu asi neměla ráda, ale skrze stránky mám pro ni místo v srdíčku a šesté místo, což je na holku úspěch jak hora. Ohmůjbože to znělo tak sexisticky.

5. Loki
Trilogie o Tryllech
Blížíme se do finálové pětky! Tohle sice není ten Loki, kterého všichni znají, je to prostě jen Loki z Dědičky. (Spíš následujících dílů.) Ale při čtení jsem pro něj dýchala. Už během prvních stránek o něm jsem šílela a byla bezmezně ztracená. Achjo.

4. Andrew Parrish
Na hraně zapomnění
Abych pravdu řekla, má první touha po Andrewovi spočívala v chtíči udělat Andrewa pusou zatímco řídí to boží auto. Což jste možná nemuseli vědět, ale Andrew býval nějakou tu dobu podnět mých vlhkých snů, takže... Cítila bych se blbě dát mu medailovou pozici za toto. Ale níž ho sjet nenechám. Pouze v tomto slova smyslu. Veru, už mlč
... Měla bych přeškrtnout celý tento odstavec.

3. Josh
Moře klidu
Josh. Prostě Josh. Jednou mi kluk řekl Sluníčko a kvůli Joshovi jsem málem roztála. Josh je největší sluníčko, naprosto zasloužený bronz. <3

2. Dean Holder
Bez naděje
Protože... dokonalost. Holder mě dostal, ale jak. Nejradši bych ho vytrhla z knížky, lehla si s ním na letiště, pekla mu hnusné sušenky a byla šťastná jak blecha do konce existence všeho živého. Ježíšku? O:) Druhé místo mu sedí.

1. Honza
Clay Evans by řekl něco jako: "Mám v plánu se naprosto a bláznivě zamilovat do Quinn."
Do budoucna máme spoustu podobných plánů, Clayi.




3 komentáře :

  1. Eh... Souhlasím S Newtem, to stoprocentně. Ale jinak se moc neshodneme.
    Musím po přemýšlet o svých 15 klukách, pro které mám slabost :D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s 14. Johnem, také jsem ho měla ráda víc než Petera :D
    Já jsem prostě za Jareda, ve filmu je boží a v knížce je taky boží :D
    A Newt to je zaltíčko :D
    Zbytek už moc neznám, tedy vlastěn s Aljaškou, Etiennem, Čtyřkou a Deanem také souhlasím! :D
    Aspen se zase nelíbil moc mě, já mám radši Maxona, ale ještě jsem nečetla První, tka třeba pak změním názor :)

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Iana a Isaaca naprosto chápu! Aspena ale třeba vůbec! :D A Čtyřka by měl být o hodně výš i bez toho filmového :)))
    (dělám si srandu, každý to máme jinak :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML