NikaRoovy jinde:

neděle 11. října 2015

11 knížek, které POTŘEBUJU

Výcuc z toho, po čem prahne mé srdce. Má výplata se s ním mezitím dlouze hádá. Jako kdyby vítěz nebyl jasný předem.


1. Ztracená naděje
Automatické číslo 1. Proč? Protože Dean Holder je Dean Holder a já jsem do něj nezměrně a šíleně a ohmůjbože zamilovaná. A knížka celá o něm zní jako pohlazení pro duši celé tělo. <3 :3


2. Život jedna báseň
Ještě chviličku u Motýlků zůstanu. Za tohle může ON! Ano, má potřeba téhle knížky je zcela a úplně Radkova vina, protože tenhle kousek jsem nikdy v plánu neměla. A pak si přijde on. A mluví. A mluví. A já na ty řečičky skáču jak rybička. A přidejme k tomu fakt že jde zase o Colleen... Jsem ztracená a není mi pomoci.

3. Lock a Mori
Když jsem zjistila, že CooBoo chce tohle vydat, tuze mě to zaujalo, protože je to prostě divný a mám potřebu to zkusit. Přijde mi to jako trošku střelený nápad. Takže něco pro mě. Nevím, kdy to vyjde u nás, ale chci to. A klidně si na to dupnu.

4. Zmizelé dívky
Zase Kubulínuji. Nejdřív jsem ji nechtěla. Pak jsem o ní viděla někoho mluvit. Přidejme k tomu fakt, že se to líbilo E. Lockhart, které je geniální a úžasná. Jo, mohla bych si přečíst anotaci, abych měla tušení, o čem to je. Ale někdy to ani není potřeba. Achjo.

5. Nocte
CooBoo není nikdy dost a tentokrát jsem se chytla právě na anotaci. Ta je tak strašně divná! Z toho vyplývá, že si to musím přečíst.

6. Bellagrand
Jako vážně? K tomu chcete nějaký komentář? Jedno slovo: Simonsová.

7. Dívka, již jsi tu zanechal
Asi stejná odpověď jako u předchozí knížky - autorka. Protože Jojo má boží knížky. A já musím mít všechny. VŠECHNY. Z těch, co u nás vyšly, mi žádná nechybí. A tahle nechce a nebude výjimkou.

8. Kostičas
Já nechtěla. Já jsem dřív opravdu, opravdu nechtěla. Ale... asi tomu nedovedu příliš dlouho odolávat. A když teď brzy vyjde i Vidořád... no, co nadělám. Je to silnější než já.
Navíc jsem ještě nečetla knížku od Hostu, která by nebyla boží, i když jsem jich moc nečetla.

Cizojazyčné:

9. Extraordinary Means
Já totiž miluji, jakože fakt hodně, Tím všechno začíná. To je vážně skvost a dokonalost a srdcovka. Protože Robyn píše úžasně. Extraordinary Means je poměrně nová knížka, chci ji už od doby, co Robyn psala na Instagram, že má vyjít. Takže jí prostě potřebuji. Navíc má tahle na GR ještě lepší hodnocení než boží Ezra. Nevím, jestli se bude vydávat u nás, ale to mi vůbec nevadí.

10. Black Iris
Protože Leah Raeder. <3 <3 <3

11. Cam Girl
Protože Leah Raeder. <3 <3 <3









Jak jste na tom vy?





6 komentářů :

  1. No já rozhodně musím mít Pána věže (pokračování Písně krve) a Pekelné stroje 1. To je tak asi nej nej zbytku letošního roku...

    OdpovědětVymazat
  2. Ztracená naděje a Život jedna báseň jsou luxusní, ale Kostičas za mě rozhodně NEdoporučuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak podobné souboje nové knížky versus moje peněženka jsou pravidelně každý měsíc :) Nocte a Kostičas taky musím mít :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, jestli potřebuješ jen 11 knih, to jsi na tom ještě docela dobře :D Já se ani neodvažuji počítat, kolik knih bych strašně moc chtěla....

    OdpovědětVymazat
  5. :D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Když to je hrozně... ♥ ♥ ♥ Hele... Jako fakt. MĚ to rozbrečelo. MĚ. Někoho, kdo se nerozbrečel u žádný knížky. Tady jsem byl absolutně v háji. Bylo to neskutečně upřímný... ♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML