středa 30. září 2015

10 důvodů, proč si přečíst Ostrov lhářů | něco jako Knižní recenze

Název: Ostrov lhářů

Originální název: We were liars
Autor: E. Lockhart
Překlad: Barbora Doležalová
Počet stran: 264
Nakladatelství: Host
Přečtěte si to. A jestli se vás někdo zeptá, jak to skončí, prostě LŽETE!
Báječná rodina Sinclairových.
Soukromý ostrov.
Velice bystrá dívka, se kterou
je něco v nepořádku.
Skupina čtyř přátel — Lhářů —,
jejichž přátelství začne být destruktivní.
Revoluce. Nehoda. Tajemství.
Lži a další lži.
Pravá láska.
Pravda.


1. Originalita. Bod, který zmíním jako první. Kniha je označována jako Young adult, ale od běžné YA to má asi tři světelná léta.

2. E. Lockhart má vážně divný styl psaní. A nemyslím divný jako zájmový kroužek dlabání dýní, ale divný jako *okouzleně rozhozený pohled* divný. Klesala mi čelist jako řádek klesal za řádkem.

3. Cadence Sinclairová je... co? Na takovou hlavní hrdinku holt jen tak nenarazíte na každém rohu výtisku.

Mamka vybuchla. Řekla, ať se vzpamatuju.
A teď budeš normální, řekla. Teď, hned, okamžitě, řekla.
Protože jsi normální. Umíš taková být.

4. Sexy hrdinové, jeden bad boy za druhým, s těly k nakousnutí, upíři a další nadpřirození krasavci, s kterých všem vlhnou kalhotky? Máte je rádi? Já taky ne a Lockhartová tuplem ne.

5. Koho baví spát? Tak jo, spoustu lidí, ale trávit čas s knížkou je přece mnohem lepší. Za ty červené oči to stojí. Ostrov lhářů vás pravděpodobně spát nenechá.

6. Je to setsakramentsky zmatený. (To se pak jeden musí cítit ve stránkách jako doma!) A je to boží.



7. Úúúúh omg co ale no to já jsem uh ééh konce. Nevím jak vy, ale já takové zbožňuju. Přestože jsem částečně odhadla, stejně mi to padlo do noty. Jeden z nejvydařenějších happyendů, které znám.

8. Ta atmosféra! Ani nebudete potřebovat tu naší zemskou, tahle je mnohem lepší a intenzivní.

9. Všechny recenze na tuhle knížku jsou divný. A vy si nikdy nemůžete být jisti, jestli všichni nelžou. A kdo ví, co všechno jsem vám tu nakecala. Nikomu nevěřte, prostě si to přečtěte sami.

10. Vy jste ještě tady? Ježišmarjá, viděli jste tu obálku? Tak o čem se vůbec bavíme?


95 %






22 komentářů :

  1. Jeden z nejlepších happyendů?? Asi jsem se přeslechla. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes som už čítala jednu recenziu, ktorá ma na túto knihu nalákala, no teraz som v stave, že ja tú knihu potrebujem hneď, teraz :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlas, souhlas, souhlas. :D Prostě úžasná kniha. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto eeeh souhlasím a přikládám svou "recenzi": http://marky-books.blogspot.cz/2015/06/lzi-lzi-lzi-pravda-ostrov-lharu-recenze.html :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se ta knížka třeba vůbec nelíbila :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *mně :D
      No jo, chápu, že nesedne každému. :)

      Vymazat
  6. Souhlasím! Ostrov lhářů mě taky úplně odrovnal, je to skvělá knížka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zájmový kroužek dlabání dýní :D :D :D Já mám dost. Super článek! Mě se Ostrov lhářů fakt líbil. Konec mě rozsekal.

    OdpovědětVymazat
  8. Super "recenze"! :)
    Hlavně to "jeden z nejlepších happyendů" mě dostalo... :D Skvělá knížka, brzo si musím dát re-reading :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. :)
      No jo, no jo :D Já taky!

      Vymazat
  9. Mně se to taky celkem líbilo, jen mi to přišlo napsané trochu moc účelově na efekt.
    Hlavně ti chci ale napsat, že tohle je moc prima článek, pobavil mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se líbil. :)

      Vymazat
  10. Bod číslo 4 mě rozsekal. :D Úžasný článek. Určitě si knihu přečtu, ale zatím váhám, zda si ji rovnou nepořídit. Já těm všem recenzím tak napůl nevěřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. :)
      Já bych do toho šla. :)

      Vymazat
  11. recenze se mi moc líbila a tak já do toho jdu dík

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím, mě to naprosto překvapilo a určitě nenechalo chladnou :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML