NikaRoovy jinde:

sobota 15. srpna 2015

Bez naděje | Knižní recenze

Název: Bez naděje
Originální název: Hopeless
Autor: Colleen Hoover
Počet stran: 384
Nakladatelství: YOLI
Sky je sedmnáct a poprvé nastupuje do školy. Dosud ji její adoptivní matka Karen učila doma, nyní se ale Sky podařilo mamku přemluvit, aby mohla chodit do školy. Léto ale končí a Sky už se na střední zdaleka tak nechce - její nejlepší kamarádka Six odjíždí na půl roku na studentskou výměnu do Itálie a Sky tak má jít do neznámého prostředí úplně sama, s nehezkou pověstí navíc... Když už se zdá, že střední škola je opravdu kruté místo, připlete se jí do života kamarád Breckin a atraktivní Holder...


Dean Holder je první kluk, který dovedl ve Sky probudit pocity jako touha. Co když ale Sky sama před sebou něco skrývá? Holder v ní probouzí vzpomínky na minulost a před Sky se odhaluje pravda, kterou je možná lepší nepoznat...

Ačkoliv se může knížka jevit jako tuctová romance, opak je pravdou. Nicméně dlouho jsem ke knížce měla odpor s přesvědčením, že mě nemůže ničím zaujmout. Jsem ráda, že jsem změnila názor.

Příběhu jsem propadla okamžitě. Sice to z počátku působilo téměř obyčejně a nijak výjimečně, ale bylo to čtivé a zkrátka mě to bavilo. Přesto za tím vším bylo něco zvláštního, něco na stylu vyprávění, co mě nutilo dumat, jestli v té Colleen fakt nevězí něco víc...

Ději jsem úplně propadla natolik, že jsem nepostřehla ani chyby a překlepy, na které jsem po dočtení byla upozorněna. Autorka mě dokázala překvapit a šokovat, ačkoliv jsem si v průběhu příběhu myslela, že jsem jí prokoukla. Rozhodně mě přiměla, abych si přečetla i další její knihy.

Asi mě kniha neohromila tolik, jako mnohé jiné. Nedostala mě do kolen a určitě vím o mnohem lepších knihách. Ovšem je to velmi povedená kniha, něco víc než obyčejná romantická knížka, zčásti svá, zčásti stejná jako jiné knihy tohoto typu. Můžu ale říct, že je skvělá a byla by chyba nedat jí šanci.

85%





4 komentáře :

  1. Já ji mám rezervovanou v knihovně a těším se, až si pro ni v pondělí půjdu. :) Pěkná recenze. :)

    - mikulovatereza.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mě tahle kniha fakt dostala! Opravdu jedno z nejlepších děl, které jsem doposud četla. Zvládla jsem ji během dvou dnů, což se mi většinou nestává.
    Holder... Co k němu dodat... Asi jsem se do něj zamilovala a vlastně se vůbec nedivím Sky, že mu tak propadla. :D
    Co mě dostalo bylo jméno její nejlepší kámošky a vlastně i Holderovo (v překladu držák? :D)... ze začátku jsem se tomu neustále smála.
    Knihu určitě doporučuji a chystám se i na tu z pohledu právě hlavního chlapeckého hrdiny. :)
    http://beautyandfashionlovers.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML