NikaRoovy jinde:

pátek 17. července 2015

Letní knižní HOP 2015 | Vyhodnocení soutěže


Máme tu vyhodnocení LETNÍHO KNIŽNÍHO HOPU 2015. :) Pojďme se podívat, kdo nakonec vyhrál!


První část, soutěž o knížky Překroč svůj stín a Obyvatel, byla takzvaně pro fandy Tam, kde padají hvězdy, čili mého blogu. Zde se vás zapojilo 61! Dvě dívčiny sice až po uzávěrce, ale já jsem hodná a ještě jsem to uznala. O:)
Druhá část byla zvána "Pro knižní znalce" a vaším úkolem bylo odpovědět na několik otázek. Zde se vás zúčastnilo 51, jedno děvče jsem ovšem musela vyloučit, protože zde nebyl vyplněn email.

***

Nicméně jako první jsem losovala vítěze druhé části, protože jsem zrovna měla více času a tam se sešlo méně vstupů. (369)

A které číslo bylo vítězné?


A pod číslem 337 se skrývá...


V první části se vstupů sešlo mnohem víc, neboť jsem jich i více udělovala. Celkem se tedy sešlo 577 vstupů! 

A který vstup byl ten vítězný?
No a pod číslem 112 se schovává...


***
Naše vítězky tedy jsou Princezna Poki zJMPvSV a Zašitá v knihách!

Oběma gratuluji a balíčky se pokusím poslat co nejdříve. :) 
Jinak kdybyste náhodou chtěly nějakou knížku prohodit, po domluvě s druhou vítězkou by to případně bylo možné. :) 

A pro vás ostatní - už teď chystám novou soutěž, tak třeba budete mít štěstí právě tam! :) 




5 komentářů :

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML