NikaRoovy jinde:

středa 15. července 2015

HOLANDSKO 2015 - část druhá: Amsterdam

Na přelomu června a července jsem navštívila Holandsko. Zatím o tom vyšel jeden článek, pokud jste ještě nečetli, můžete si ho přečíst. Nyní je tu druhá část - článek a především fotky o Amsterdamu.






Další den jsme vyrazili ráno autobusem do Amsterdamu. Byla jsem ohromně natěšená, protože o návštěvě Amsterdamu sním už od doby, co jsem poprvé přečetla Hvězdy nám nepřály alespoň dva roky. A jaké to bylo?

Jako první jsme navštívili muzeum Vincenta van Gogha, kterého mám osobně moc ráda a tak jsem se do muzea fakt těšila. Měli jsme průvodkyni, která se nás snažila zapojit a probudit v nás jakýsi cit k umění, udělat to celé nějakou zábavnější formou, která ovšem podle mě byla moc urychlená. Na samotnou prohlídku celého muzea jsme pak neměli tolik času, ale chápu to, je to školní výlet. Nicméně i tak jsem byla nadšená. A trochu zklamaná, že na slunečnicích není napsáno Amy.

Bohužel jsem neudělala žádnou fotku, takže jsem si ji vypůjčila z blogu své spolužačky.
Pak následovala prohlídka po Dam Square, což bych si jistě užila mnohem víc, kdyby nebylo tak strašné vedro. Holandští studenti nám o tom něco vyprávěli, ale upřímně jsem toho moc nezaslechla. Nicméně se mi procházka po tomto náměstí moc líbila. Amsterdam je tak nádherný! (A přímo uprostřed náměstí byl stadion světového šampionátu ve volejbalu, což mě docela udivilo.)

Podělím se ještě o jednu příhodu. Zrovna jsme seděli ve stínu a čekali, až budeme mít rozchod, když lidé za námi začali tleskat. Otočila jsem se a spatřila, čemu tleskají. Zrovna v ten moment tam mladý muž požádala mladou ženu o ruku. Nikdy jsem svědkem ničeho takového nebyla a bylo to hrozně milé a krásné!


By the way, ta žádost o ruku proběhla přímo pod tím sloupem. :) 
A pak konečně nastal očekávaný rozchod, většina holek vyrazila na nákupy. Já ostatně taky, ale... do knihkupectví. :D Našla jsem ho zcela náhodou a kdybych nebyla s kamarády, které to zas tak nebralo, jistě bych tam pobyla mnohem déle. Pro zajímavost jsem si koupila All the bright places.

A samozřejmě hodně fotila!

















Zmiňované knihkupectví.

Vypadám tam sice tuze hrozně, ale jedna z mála fotek z Holandska, na kterých jsem. :)


PS: Snad ani nemusím dodávat, že v Amsterdamu bylo také hodně, hodně, hodně, hodně... hodně kol.





9 komentářů :

  1. Já byla v Amsterdamu nedávno také a je to vážně skvostné město. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tam musí být nádherně.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-tyrkysova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Muselo tam být opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  4. No páááááni, to je krása, jednou bych se tam také ráda podívala ♥

    OdpovědětVymazat
  5. To muselo být hrozně hezké být svědkem toho, jak někdo požádal někoho o ruku a ještě takhle venku na veřejnosti :3


    Fotky jsou krásné a ani se ti nedivím, že jsi šla do knihkupectví, asi bych tam taky zavítala :D tak snad se ti pak knížka bude líbit ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tam by som sa teda išla hneď pozrieť :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML