NikaRoovy jinde:

neděle 14. června 2015

Tuze těšící článek aneb Nizozemí volá


Už za dva týdny odjíždíme do Holandska, takže jsem se rozhodla sepsat článek plný mého těšení a plánů, které máme. Natěšená jak děcko na zmrzlinu!

Odjíždíme už 28. června. Čekání uběhlo velmi rychle a čím víc se to blíží, tím víc se těším. Vyjíždíme v rámci výměny a budu bydlet v tamní rodině v Driebergenu. Můj parťák na výměnu se jmenuje Tijmen a fakt se děsím, že náhle zjistím, že neumím mluvit anglicky! (:D)

Palačinky <3

V pondělí večer se chystáme do Pancake house, neboli palačinkárny, v Driebergenu. Já jsem do palačinek úplný blázen, takže se upřímně na tenhle bod opravdu těším.

Shakespeare

Úterý se nese v duchu Shakespeara. Půjdeme na workshop na téma Sen noci svatojánské od profesionálních herců, nevím, co očekávat, nicméně jsem celkem zvědavá.

Amsterdam!

No a ve středu naprosto úžasná věc - výlet do Amsteredamu. Budu trapná, ale když jsem před lety jako malá třináctka přečetla Hvězdy nám nepřály, řekla jsem si, že se tam musím podívat a hle - už 1.7. <3

Strašně moc se těším na exkurzi ve Van Goghově muzeu. Do Van Gogha jsem se pro změnu zamilovala díky úžasnému a dokonalému dílu Doctora Who. Tehdy mě zaujal poprvé, pak jsem si ho fakt oblíbila a když jsem zjistila, že navštívíme jeho muzeum, jásala jsem.

Volný čas budeme trávit na náměstí Leidseplein, ale později budeme provedeni po slavném holandském Dam Square, na což se také těším, protože to náměstí vypadá fakt božsky.


Amsterdamské Dam Square.


Další města

Ve čtvrtek navštívíme hned tři další holandská města Prvním z nich je Delft, kde budeme dopoledne. Jde o historické město, máme v plánu procházku městem.

Po obědě se vydáme do Haagu, což je město, kde sídlí nizozemská vláda. Podíváme se do budov parlamentu a také do Escherova muzea.

A v podvečer nás čeká návštěva Scheveningenu a rovněž tamní pláže. U moře už jsem nebyla strašně dlouho, takže se nemůžu dočkat - nechť nám počasí přeje.

Město Delft.
Budovy parlamentu v Haagu.
Scheveningenská pláž.

Lodičky a kanály

Hurá, na tohle se taky fakt těším! V pátek dopoledne se vydáme na okružní jízdu na lodi po kanálech Utrechtu. Mám lodě moc ráda a věřím, že to bude úžasné.
Kanály v Utrechtu.

No a pak už hurá domů. Samozřejmě budu hodně fotit a až se vrátím, máte mě tu s dalším článkem - tentokrát už plným mých vlastních fotek, zkušeností, vyprávění a zhodnocení, jak se naplnila má očekávání.
Teď už jen odpočítávat dny.





10 komentářů :

  1. Moc hezké plány. Užij si to! :) A kdybys chtěla, můžeš mi poslat pohled ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně moc ti to přeju a závidím! :3 :)) Užij si to tam:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to přeju! Pořádně si to užij! :) Taky bych hned jela, vidět Amsterdam, další města a svézt se na lodičce musí být úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že se mi to bude líbit! :)

      Vymazat
  4. Tak si to tam hezky užij a přivez si hodně krásných zážitků, fotek a suvenýrů ^__^

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to přeju, Niko! :) Nizozemsko může být velmi krásná a zajímavá země...upřímně? Já bych tam jela jen kvůli tulipánovým polím, to je asi můj sen. :D Prostě miluji tulipány.
    Každopádně ty kanály by mi přišly asi podobně kouzelný.
    Těším se na články!

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný člaánek! Pěkně si to tam užívej :) Van Gogha zbožňuji a hned jsem musel a zkouknout toho Dc. Who :D Já jsem tam nikdy nebyla, ale chtěla bych... Moc se těším na článek po tvém výletu :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML