NikaRoovy jinde:

sobota 27. června 2015

Středoškolská dramata neomrzí | Seriálový deník 3

Po dlouhém čase tu mám opět seriálový deník! Tentokrát nebude tak rozsáhlý, přestože je to záznam za dva měsíce. Inu už dost řečí, co že jsem to zhlédla a co byste měli zhlédnout taky?

NOVÉ OBJEVY

Glee


Ano, až dosud jsem neviděla Glee. Rozkoukala jsem první sérii a lituji, že jsem se nekoukala dřív. Pro ty, kdo by snad žili ještě na vzdálenější planetě než já - je to o školním sboru, který zrovna přebral mladý učitel Will. Skupinka outsiderů se musí vytáhnout, aby vyhráli oblastní kolo soutěže a Glee klub jim nezrušili... Zkrátka taková středoškolská komedie plná hudby. A když říkám hudby, tím myslím fakt boží hudby a kdo zná, určitě mi dá za pravdu. Úžasný seriál!
Jak jinak - 5/5!

REWATCH

One Tree Hill


Já vím, že už jsem o tomhle seriálu mluvila, ale v květnu a červnu jsem si už zas dala rewatch všech devíti sérií, navíc mám ten seriál tak ráda, že za zmínku stojí vždycky! (A už jsem zmínila jak moc je Nate boží? :3)
Minule jsem o seriálu toho moc neřekla, tak řeknu teď. Jsme znovu na střední škole a setkáváme se s bratry - Lucasem a Nathanem, kteří mají společného tátu. Lucase ale otec opustil ještě než se narodil a Luke s Natem se nesnáší. Zdědili ale společnou věc - lásku k basketu. Co když se ale Lucasovi už odjakživa líbí Nateova přítelkyně Peyton a Nate se zamiluje do Lukovy nejlepší kamarádky?
Je to o sportu - basketu a následně i baseballu, je to o módě, je to hodně o hudbě, o výtvarném umění, o knihách a psaní, filmování, fotografování, o lásce, rodinných problémech, je tam i akce, napětí, u některých dílů jsem i brečela... zkrátka to má všechno, je to dokonalý a budu ten seriál hájit do konce života! :)

Sledujete některý z těchto seriálů?
Jaký je váš názor?
Zaujal vás nějaký?
 Které seriály byste mi doporučili a neměla bych si je nechat ujít?




9 komentářů :

  1. Och bože Glee, pri tom sme sa čosi so sestrou narevali.. :( ale isto si dáme raz rewatching aj keď to bolo také smutné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem celkem citová masochistka, takže jestli mě to rozesmutní, asi budu ráda. :D

      Vymazat
  2. Glee jsem viděla jen jako první sérii, strašně mě to nebavilo. Což mě dost překvapilo, protože je tenhle seriál dost oblíbený, ale mně zkrátka nesedl. One Tree Hill miluju! Sakra, jo! Opět jsi mi připomněla, jak moc se mi po nich všech stýská :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě začala sledovat asi před rokem a po pár dílech jsem přestala, taky mě to nebavilo. Teď jsem tomu dala znovu šanci a chytlo mě to. Hledala jsem seriál s českým dabingem, abych u toho mohla háčkovat a cvičit a vida. :)
      Oh, konečně někdo kdo zná OTH. :3 Jen jsem tak nějak doufala že ke konci ještě uvidím Peyton. :(

      Vymazat
  3. Glee, Glee, Glee! :)
    Já teď akorát stále otálím s poslední sérií, protože nechci, aby to skončilo. Stále bych se na to chtěla těšit a zatím jsem nenašla odvahu se na poslední díly podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel neznám ani jeden seriál, ale mohla bych to napravit! Když jsou teď ty prázdniny... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pár dílů Glee jsem kdysi viděla a moc mě to nevzalo, ale možná bych to zkusit mohla - jelikož některé písničky odtamtud jsou vážně povedené..

    OdpovědětVymazat
  6. ah Glee.. moje srdcovka, několik dílů jsem dokonce i probrečela a když jsem to sledovala aktuálně, tak mě zasahovali i osudy jejich reálných životů, které byli v jednom případě velice smutné :/ ale vždycky budu na ten seriál v dobrém vzpomínat, i když u jedné série mě to občas nudilo:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML