NikaRoovy jinde:

sobota 13. června 2015

13 bláznivých věcí, které jsem vždycky chtěla udělat


13 Šílených věcí, které jsem vždycky chtěla udělat! Aneb nový článek o všech bláznovinách, které jsem kdy chtěla ztropit. 

Pokud jsem to ještě nezmínila, po tomto článku už do nebude třeba - jsem tak trochu DIVNÁ. 
Takových věcí bych samozřejmě vymyslela ještě mnoho, ale tady malý výčet.



1) Vběhnout do taxíku a zakřičet: "Follow the car!" 
Neříkejte, že jste o tom nikdy nepřemýšleli. Že ne? To vám... tak jo, možná vám to věřím. Ale tohle si nemohu nechat ujít!

2) Mít piano!
Tak jo, co je tak divného na tom, mít piano... pokud na něj někdo hraje. Nechci hrát na klavír. To mě neláká. Jen ho prostě chci mít. A just že budu!

3) Vybudovat bunkr přes celou místnost!
Řekněte, kdo jste si jako malý nestavěl bunkr z dek? Děti to ale neumí tak promyslet a dospělí jim to leckdy pokazí. Já si ho ale rovnou postavím sama! (Kdo ví, jestli ho vůbec někdy zbořím, třeba tam budu žít navěky věků!)

4) Péct cukroví v květnu a beránka v únoru!
Když mám ráda cukroví, proč bych si ho proboha nemohla péct v létě nebo na jaře? 

5) Vyfotit se s někým úžasným ve fotobudce!
Ohmigod, už od té doby, co jsem to někde poprvé viděla, toužím vlézt si do fotobudky a udělat spoustu nezapomenutelných snímků s někým, koho zbožňuji. Ne, já prostě nepůjdu do hrobu bez svých fotek z fotobudky!

6) Jít do knihkupectví s několika tisíci... a všechno to utratit!
Ohmigod, ohmigod, oh! My! God! To je snad nejlepší bod na seznamu. Řekněte, jen mi řekněte, kdo z vás by nechtěl jít do knihkupectví a házet knížky do košíku bez rozmyslu ceny a pak přijít domů a nést si v taškách tolik knih, až by vás z toho bolelo celé tělo... v nejlepší případě tedy vzít nějakého ochotného chlapce s sebou, aby vám nosil tašky. No nezní to jako dokonalý den? (Kdyby i platil, bylo by to ještě dokonalejší. To chci k narozeninám!)

7) Zatančit si v prudkém dešti a pak se společně vyválet v blátě.
Bez komentáře. To zní tak perfektně. Nikdy jste nesnili o válení v blátě? Jste fakt divní. (Vylepšit to závěrečnou společnou sprchou už se vám líbí víc?)

8) Udělat řadu patnácti sněhuláků!
Kdybyste viděli řadu patnácti sněhuláků, ani trochu by vás to nezaujalo? Tak to pěkně kecáte. I když by to zčásti bylo i děsivé. (Whovians get it.)

9) Nabídnout na ulici někomu úplně neznámému, ať si mě vezme!
Proč prostě nepřijít za kýmkoli, kdo vypadá sympaticky, ale vůbec ho neznáme a hledat v něm spřízněnou duši? No, možná proto, že pravděpodobně na vás bude koukat jak zjara, ale co, svět se nezboří. Třeba se taky zasnoubíte a objevíte lásku svého života. (Vím, co si myslíte a kvůli své tvrdohlavosti budu předstírat, že nesouhlasím - moc koukám na romantické filmy.) A za střízliva!

10) Sníst hodně kil zmrzliny za jeden večer!
Oooou, to bude bolet. To mi znelíbí zmrzlinu. To mě možná zabije. Ale budu si šetřit peníze na svého příštího lamače srdcí a hezky to zazmrzlinuji! Kdo potřebuje kluky, když má zmrzlinu?

11) Utéct z restaurace bez placení!
Nebo jim je dát na stůl, ale dát o deset korun méně, abych zase nebyla takový rebel! Jsem přece tak hodné děvče. Epická věc. Tuze.

12) Projít za jeden den všechna místa, o kterých zpívá Tomáš Klus!
A jo a jo a jo. Tečka. Jen čekám na společnost.

13) Naskákat do všech krtin na louce!
Copak jste jako malí nikdy nechtěli-
Tak počkat. Že by už se stalo?






29 komentářů :

  1. Skvělý článek, který pobavil. :-D Nejvíce mě stejně pobavilo č.1 nebo jít jen tak za nějakým sympaťákem ať si mě vezme. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že článek pobavil. :)

      Vymazat
  2. Fakt jsi mě pobavila :D Držím palce, aby sis své sny splnila :D

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem se nasmála :-) Nicméně hodně zdaru při plnění :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji dělání šílených věcí. Třeba když mi bylo šestnáct, navlékla jsem se do žluto oranžových punčocháčů a celý den jsem chodila s obříma křidýlkama na zádech. Do teď si vzpomínám na výraz řidiče autobusu a profesora češtiny. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to zní hustě. :D
      Když už jsme u toho... v pondělí mám šestnáctiny... hmm... :D

      Vymazat
  5. Mluvíš mi z duše! I já mám seznam taových bláznivin, které bych chtěla vyzkoušet... A je jedno, kolik lidí na mě bude při tom civět, svět se přece nezboří :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je super! Do některých věcí bych šla rozhodně s tebou(samozřejmě nejvíce do toho knihkupectví :D)
    !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Knihkupectví je rozhodně ten nejúžasnější bod. :D

      Vymazat
  7. hodne dobrej clanek :-D pobavilo. v necem se uplne vidim. a v necem, jako promin, ale ses divna :-D jako ty krtince? to me fakt nikdy nenapadlo :-D fakt super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :D
      No jo, upozorňovala jsem, že jsem divná. :D

      Vymazat
  8. Skvělý článek! :) A navíc č. 2 máme společné. S tím rozdílem, že já bych na to piano hrála... :D
    A jinak hlásím se jako Whovian... Takže č. 8 → I get it!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Whovians, Whovians everywhere. :D
      Děkuji. :)

      Vymazat
  9. Skvělý článek..:D Po dlouhé době jeden co mě tak zaujal..:D Našla jsem si tam pár věcí co bych taky chtěla vyzkoušet..:D

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě máš čas si je splnit. :D Já se určitě ztotožňuji s 1, 4 a 10! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Perfekt, pobavilo, hned na zacatek s tim taxikem :D Ja piano mam a hraju hec :D

    OdpovědětVymazat
  12. 1, 5 a 7 máme společných. Ještě mám taky hroznou chuť podržet zapalovač pod hlásičem požáru(takový ten co okamžitě spustí vodu z těch trysek na stropě) :D ale to nejspíš nikdy neudělám, nechtěla by se mi platit ta pokuta :D

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou hoodně originální přání, ale vzhledem k tomu, že jsem taky tak trochu crazy, šla bych do toho hned! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Vtipný článek :D Některé nápady jsou rozhodně super... obzvlášť knihkupectví ^^

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle je fakt moc pěknej článek :D A chudák krteček :( :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML