NikaRoovy jinde:

sobota 2. května 2015

Vařit, jíst mozky a unášet děti | Seriálový deník 2

Ni hao! Máme tu začátek května a s ním přichází Seriálový deník za duben. Na co jsem koukala tentokrát?

Nové objevy:

Finding Carter


Tento seriál jsem vůbec neznala, náhodou jsem na něj narazila a rozhodla se, že to zkusím. Celkem dobrá volba. Hlavní hrdinkou je Carter, holka, která si myslela, že dosud žila obyčejný život se svou mamkou. Pak ji ale zatknou za malý přestupek a Carter se dozvídá, že její matka není její matka, ale žena, která ji ve třech letech unesla. Carter se vrací do své skutečné rodiny, mezi neznámé lidi, ale není to vůbec snadné...
Nejde o něco, co by mě fakt dostalo do kolen, ale na nějaký čas mě to zabavilo, je to určitě zajímavý námět. V podstatě takový "normální" teen seriál, s trochu většimi rodinnými problémy. Můžete zkusit. (Mimo to, Crash... <333)
Dávám 3/5

Young and Hungry


Jo, tohle je fakt nehorázná blbost, ale... miluji to. Ukecaná, nešikovná, chudá, trochu praštěná Gabi miluje vaření a získá práci šéfkuchařky pro bohatého Joshe. (S kterým se omylem hned první den vyspí, což všechno komplikuje...) Setkáváme se s hospodyní Yolandou, gayem Elliotem či Gabinou spolubydlící. Je to střeštěný seriál, ale vždycky se u toho skvěle zasměju, oddechnu si od těžkých dní a vždy mi to zlepší náladu. A pak je tu Cooper... <3
Za mě 3/5!

In the Flesh


Na tento seriál jsem se začala koukat z tipu blogerky a spolužačky Sany. Tedy až po dlouhém čase, nejdřív se mi do toho nechtělo. Ale chytlo mě to! Je to britský seriál, které často mívají krátké série. První série má tři díly, zhlédla jsem zatím dva, ale už teď mám ten seriál ráda. Je to o zombících ve fázi, kdy apokalypsa odezněla, lék byl vynalezen a zombíci se snaží léčit a sžít se... rozhodně zajímavý námět.
Dávám 4/5!

REWATCH

One Tree Hill

Tenhle seriál jsem vždycky milovala, miluji a budu milovat. Už jsem všech devět sérii dávno zhlédla, ale stejně se na to můžu koukat furt dokola. Dívám se znovu, baví mě to pořád stejně a asi nikdy bavit nepřestane. Zbožňuji. Zbožňuji. Zbožňuji. Láska mého života. <3 :D 

***

Znáte některý z těchto seriálů? Líbí se vám? Chystáte se některý zhlédnout?
Jaké seriály jste za duben zhlédli vy?
A které milujete a rozhodně bych si je neměla nechat ujít? 





9 komentářů :

  1. Skvělé tipy! Rozhodně se musím na některé seriály podívat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně neznám ani jeden z výše jmenovaných seriálů. Ale In the flesh mě hodně zaujal! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Finding Carter a Young and Hungry mám ráda :D Jinak díky za tip s One Tree Hill ;) Už začínám sjíždět první sezonu. Jinak jsem v dubnu objevila seriál The Royals a delší dobu sleduju Reign a Bates motel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. One Tree Hill je ze začátku takový obyčejný, ale pak se vžiješ do toho světa a některé věci tě fakt dostanou... hodně mi to odpovídá na některé otázky ohledně života, jiné otázky tvoří a nutí přemýšlet. :)
      Reign jsem zhlédla 1. epizodu a hci se k tomu vrátit, o The Royals jsem taky přemýšlela, uvidím. :)

      Vymazat
  4. Omg, tak In the flesh mě neskutečně zaujalo!!! Na to rozhodně kouknu, děkuju!!! <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, snad se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  5. In the Flesh jsem neskutečně obrečela... Je to dost silný seriál <3

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML