NikaRoovy jinde:

pátek 15. května 2015

Léto za rohem! | Vyhodnocení soutěže

Soutěž je u konce a máme tu vyhodnocení. Připomínám, že se soutěžilo o knížku Léto na druhý pokus + překvapení! :) Račte pokračovat ve čtení, třeba jste výhercem právě vy! :)
Asi bych teď měla přijít s nějakým zhodnocením soutěže a nějakými těmi řečmi okolo, ale přiznejme si to, všechny nás zajímá jen jedna věc - KDO VYHRÁL?

Nejprve se mrkneme na menší soutěž. Za každý komentář, který v průbehu soutěže soutěžící zveřejnili, dostali jeden vstup. Rozhodla jsem se, že budu hodná a vylosuji v této malinké soutěži hned tři vítěze! :) Mám vás totiž tuze ráda. <3 :D 
A máme tu A cup of Lucy, WeRonnie a Deny el Infian! :))

A teď už se mrkneme na tu hlavní, velkou soutěž!
Všechna jména jsem napsala na papírky. (Že to dá zabrat, zasloužila bych si taky něco vyhrát! Asi sama sobě koupím knížku. :D )
Všechny papírky jsem postupně naházela do tohoto krásného prasátka. Pak jsem s prasátkem třesala, aby se mu chtělo blinkat...

Heleďme se, přece jen! :D Vypadl papírek... Které jméno asi ukrývá?
Á, prasátko je osud, prasátko rozhodlo (modleme se k němu) - vítězem se stává Janika! :) Gratuluji!





6 komentářů :

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML