NikaRoovy jinde:

sobota 2. května 2015

Léto za rohem | Soutěž


Jak jsem slíbila, tak se stane. Léto se pomalu, ale jistě blíží a než se objeví, pojďme mu vyjít vstříc a na uvítanou si udělat soutěž! Jak už lze vidět, soutěží se o knížku právě o létě a taky něco navíc...

  • Soutěž trvá od 2. května do 14. května.
  • Zapojit se může každý s českou nebo slovenskou doručovací adresou.
  • Hlavní výherce bude jeden, vyhrává knížku Léto na druhý pokus plus nějaká překvapení ode mě navíc. Pak bude ještě jeden výherce, který získá nějaké maličkosti.
  • Můžete získat nějaké vstupy navíc.

HLAVNÍ SOUTĚŽ
Pokud se chcete zúčastnit, napište do komentáře:
  1. Jméno/přezdívka*
  2. Email*
  3. Má pro vás letošní léto příslib druhých šancí a pokusů? Co od něj očekáváte, na co se chystáte? Už víte, co budete číst? A kterou knížku s letním nádechem bych si neměla nechat ujít?*
  4. Speciální vstup navíc pro pravidelné čtenáře. (Jméno?)
  5. Speciální vstup navíc za sledování na libovolné sociální síti. (Jméno + kde?)
  6. Váš blog (Ráda se podívám.)
  7. Kdybyste si mohli vybrat cokoliv, co dalšího byste chtěli v balíčku s knížkou Léto na druhý pokus najít, co by to bylo?
MENŠÍ SOUTĚŽ
Pokud jste se zapojili do hlavní soutěže, máte možnost zapojit se ještě do menší soutěže. Ze všech komentářů zveřejněných po dobu konání soutěže vylosuji jeden a jeho autor získá balíček s maličkostmi.

Toť vše, všem přeji hodně štěstí. Z každého účastníka mám radost. <3 
Potěší mě, i když budete soutěž někde sdílet, čím více se vás zúčastní, tím větší je pravděpodobnost, že bude brzy další soutěž.
Přeji krásný květen. <3




32 komentářů :

  1. 1. Janka
    2. janapasierbova@gmail.com
    3. Moje leto vidím v znamení knižiek, knižiek, knižiek, písania bakalárky, prípravy podkladov na štátnice a podobne. Už sa neviem dočkať, keď budem mať po skúškovom a konečne sa pustím nielen do všetkých knižiek, ktoré som si kúpila, ale aj do tých, ktoré mám v notebooku.
    4. Janka Pasierbová
    5. Janka Pasierbová, Facebook
    6. Nemám
    7. Ďalšiu knižku? Ale nie, stačila by mi aj nejaká drobnosť, napríklad nejaký pekný diár. :) Ale rada sa nechám aj prekvapiť.

    OdpovědětVymazat
  2. 1, Zašitá v Knihách
    2, zasitavknihach@gmail.com
    3, Na letošní léto se celkem těším, jelikož to minulé jsem proležela v nemocnici, tak je všechno lepší možnost :) navíc se těším na čas strávený s přítelem..
    4, Zašitá v Knihách
    5, Insta: kamimargietova, FB: Kami Margietová
    6, http://zavk.blogspot.cz/
    7, Nic dalšího bych nepotřebovala, kniha sama o sobě bohatě stačí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Janika (nebo AI případně)
    2. Jana.spul@seznam.cz
    3. Já si na léto naplánovala studium, ne vážně :D budu se naplno věnovat tomu abych se zase dostala do francouzštiny, naučila se nějakou tu gramatiku tagalogu (filipínštiny), projela si ruštinu, abych jí navždy dala sbohem a pokud mi na to zbyde čas přiberu si ještě korejštinu. Jinak se budu snažit konečně číst knihy, nějak ve velkém zaostávám :D poslední knihu jsem dočetla-Eleanor a Park a to už bude nějaká to doba od dočtení, upps
    4. Jana Špuláková
    5. Jana Špuláková, facebook (možná si mě pamatuješ jako tu otravnou holku co tě zatagovala :D )
    6. A kdyby sis nevzpomněla: amazingimagination.blog.cz
    7. záložku prosím :D těch není nikdy dost a hlavně musí být bytelné, v napínavých či nudných částech jsem schopna záložku úplně pokrčit :D
    PS. s tím BONBON na boku si mě rozsekala (můj milej pinoy má totiž přezdívku Bon či bonbónek :D )

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Majkelina
    2 majklina.w@gmail.com
    3. Léto a obzvlášť letní prázdniny jsou pro mě výzvou zkusit něco nového. Chci zažít něco dokonalého/ šíleného/ neopakovatelného, na co budu moci celý zbytek roku vzpomínat. Často vychází z impulzivního jednání, ale stojí za to. V létě se také většinou snažím přečíst knížky z uplynulého roku, které stojí za zopakování. Tenhle rok to určitě bude Eleanor & Park nebo třeba Erilian.
    4. Michaela Č - google+
    5. pandavis.webnode.cz
    6. Něco inspirativního. Naprosto obyčejnou věc, která udá směr mému letošnímu létu. Pak je prakticky jedno, co to bude. Možná básnička napsaná na srolovaný toaletní papír, jetel splisovaný mezi listy reklamního letáku nebo levá ponožka, na které vypíšeš jména svých oblíbených knižních postav. Ráda bych našla něco, nad čím si budu moci lámat hlavu a hledat neexistující hlubší smysl.

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Kristína Hulinová
    2. kika14598@azet.sk (bola by som skutočne rada, keby si napísala :D )
    3. Keďže som stále v nemocniciach a bývam na dedine, nie som veľmi spoločenská a to mi ide trochu na nervy, keďže mám o chvíľu 17 (presne v deň, keď sa ti končí súťaž :D 14.5.) Preto som sa rozhodla, že to musím zmeniť a preto som sa prihlásila na tábor a tiež chcem ísť do kúpeľov. To je teda moje predsavzatie na leto. :) Dúfam, že sa mi to poradí.
    4. Kristína Tinuš Hulinová
    5. Sledujem ťa aj na FB :) Kikuška Kika Hulinová
    6. http://tinkasbookworld.blogspot.sk/
    7. Potešila by ma nejaká pekná záložka, diárik, alebo nejaká kozmetika. :) Bola by som rada za všetko. A ak máš peniaze na poštu a dosť veľký balí, kľudne mi tam môžeš zabaliť aj nejakého chalana na leto. :D Neuveriteľne by si ma potešila.

    OdpovědětVymazat
  7. Andy
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Tak ja som človek, ktorý nerád plánuje, no snažím sa to zmeniť, takže v lete by som si rada oddýchla, vyrazila s kamarátmi niekam do prírody, na hory, chodila na večerné prechádzky, hrala pravidelne tenis, veľa čítala a venovala sa všetkému, na čo nemám, počas školy čas :)
    GFC: Andrea Miškocová
    FB:Andrea Miškocová
    www.foreveradreamer44.blogspot.sk
    Tak určite niečo, čo ti nezhltne všetky úspory . Niečo, čo ťa bude vystihovať, nejakú maličkosť, stačil by aj papierik so smajlíkom, ten by ma určite potešil :)) (smajlíky milujem :D )

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Aly
    2. aly.vikart@gmail.com
    3. Veľmi sa teším na leto, na to ako si budem sedieť na záhrade s mojim psíkom, čítať si... to mi celkom stačí. :) Keď už som pri tých knihách, nevyberám si dopredu, ale určite budem voliť ľahšie a sviežejšie knihy. :) A odporučila by som ti Len počúvaj, aj keď to nie je vyslovene letná kniha. :)
    4. Aly V.
    5. Facebook - Aly Artvik
    6. http://ostrov-stratenych-pribehov.blogspot.sk
    7. Zbieram záložky, tak asi tá. :) Alebo tiež zbieram časopisy W.i.t c.h., tak ak by si mala nejaký, ktorý nechceš, rada sa oň postarám. :D Ale nie, fakt stačí maličkosť, prekvapko. :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. MooX
    2. lenisek01@gmail.com
    3. Já nemám na léto naplánovanou nějakou delší dovolenou. Pouze jezdím na takové menší výlety a max. někde zůstanu na víkend. Každopádně se chystám číst knihy Brandona Sandersona. Knížku s nádechem léta? Na tvém místě bych se pustila do knihy Na hraně zapomnění. :)
    4. MooX
    5. FB: Lenka Srolová
    6. http://imoox.blogspot.cz
    7. Asi nějaká dobrá sladkost. :D

    OdpovědětVymazat
  10. 1) A cup of Lucy
    2) acupofluck@gmail.com
    3) My zatím nic na léto neplánujeme jediné co vím určitě, tak budu u babičky. Já bych si chtěla znovu přečíst Esej o tragédii. Jako každý rok bych si chtěla také znovu přečíst Polibek pro Annu a sérii Léto od Jenny Han. Určitě ti na léto doporučuji Polibek pro Annu a tu sérii Léto.
    4) acupoflucy
    5) Facebook: A cup of Lucy
    Instagram: A cup of Lucy
    Twitter: A cup of Lucy
    6) http://acupoflucy.blogspot.cz/
    7) Mě by klidně stačila kniha, ale když musím něco ještě napsat tak nějaká záložka je také fajn :)

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Adelle
    2. aderos1@atlas.cz
    3. Prosím tě, já nevím, co budu číst zítra, natož o prázdninách! :D Ale jo, nejspíš bych si chtěla sehnat Zimní příběh, protože to je zaprvé určitě super knížka a zadruhé to příjemně ochladí :D A co doporučím tobě? Hm, jestli jsi nečetla Amy a Rogera: Na cestě, tak určitě toto. Je to od stejné autorky (Morgan Matson) a mně se to moc líbilo. :)
    4. Adelle R.
    5. FB - Adelle Frost Warnerová
    6. worldofbooks-adelle.blogspot.cz
    7. No, kniha bohatě stačí :)) Na druhou stranu, nedávno jsem v Kooh-i-nooru (snad se to tak píše :D) viděla luxusní bločky s Frozen, tak ty by byly parádní! Nebo cokoli s Frozen, HTTYD, ROTG... :DD

    OdpovědětVymazat
  12. 1) Adéla W.
    2) adele.kolarova@seznam.cz
    3) Letošní léto pro mě bude znamenat práci, protože plánuju brigádu a pořádně makat, ale na knížky se čas určitě najde. A co plánuju číst? No asi nějaké ty klasiky, abych se připravila na příští rok, kdy maturuju. Tobě bych určitě doporučila knížku S hlavou v oblacích (pejru) od české autorky Kateřiny Petrusové. Nebo Pekáč buchet, taktéž od ní. To jsou takové moc příjemné a vtipné letní jednohubky.
    4) Adéla W.
    5) facebook, Adéla Kolářová
    6) http://ada-book-review.blogspot.cz/
    7) Ta knížka by mi úplně stačila. V květnu mám i narozeniny, takže by to byl takový krásný dárek :) Ale pokud opravdu musím něco napsat, tak bych určitě nepohrdla nějakou záložkou :)

    OdpovědětVymazat
  13. 1) WeRonnie
    2) verzapadlikova@seznam.cz
    3) Nemám tušení, co budu číst, ale určitě se vrhnu na ty své zapomenuté zlatíčka, ke kterým se normálně nedostanu. Ale určitě se si přečtu Zimní příběh :D Všichni budou v létě číst nějaké letní zamilované knihy, ale já budu originální a přečtu si knížku, která se odehrává v zimě :D
    4) veronika zapadlikova
    5) FB: Veronika Zapadlikova
    6) http://bookmakesushappy.blogspot.cz/
    7) Knížka je už tak skvělý dárek, ale kdyby mi k tomu přišel papírek kde by bylo jednoduché "Gratuluji, užij si výhru" tak bych byla šťastná! Popřípadě ještě nějakou tu tvou básničku, protože je uplně "žeru". Strašně se mi líbí tvůj způsob myšlení (snad to nezní nějak divně nebo úchylně!) :)
    Děkuji za super soutěž! :))

    OdpovědětVymazat
  14. 1) The Adie
    2) adelreznickova@gmail.com
    3) Minulé léto jsem spíše proseděla doma, než abych si ho pořádně užila. Tento rok chci odhodit všechen stud stranou a co nejvíce si užít každou sekundu. Na léto doporučuji knihu Polibek pro Annu. :)
    4) The Adie
    5) FB: Adél Řezníčková
    6) http://behindthebookshelfcz.blogspot.cz/
    7) Nejvíc by se mi asi hodila nějaká pěkná záložka.:D


    Děkuju za skvělou soutěž.:)

    OdpovědětVymazat
  15. TheLizz
    eliska-krizova@seznam.cz
    Já mám tohle léto v plánu hlavně odpočívat, abych měla v září zase sílu se vrátit do školy:D Budu číst Volání kukačky, protože ji mám doma straaašně dlouho a musím se už konečně nějak přimět ji přečíst:D
    TheLizz
    FB: Eliška Křížová
    rainbow-bookshelf.blogspot.cz
    Taky se musím přidat k ostatním a napsat záložku:D Protože já je pořád ztrácím:(

    OdpovědětVymazat
  16. 1.Vlasta
    2. rencovav@seznam.cz
    3. Tohle léto bych chtěla zasvětit především mně. Nechystám se na žádné dovolené s rodiči a tak, takže budu během letních dnů sportovat, číst a studovat jazyky. Ráda bych shodila alespoň nějaká přebytečná kila, tentokrát už vážně! :D Chci cvičit Jillian Michaels a jógu. :) A taky jezdit na kole, plavat v bazénu a chodit ven se psem. Přečíst knih, co to půjde. :)
    4. Na všem jsem jako Vlasta Řenčová nebo tak nějak. ;) Sleduji FB, GFC a to je asi všechno. :)
    5. vysvobozena.blogspot.cz :)
    6. Hmm, co bych tak mohla chtít. Nechceš mi poslat víc času na čtení? Víc čtenářů na blog? Víc prostoru na knížky? :D

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Petra
    2. Petulkakonopikova@seznam.cz

    3. Každý den je nová šance stejně jako každé léto. Třeba konečně potkám lásku na celý život a ne jen tu, jak se říká "letní lásku" na měsíc. Od léta očekávám brigádu, propařený noci s přáteli a nebo jen být s přáteli. Pojedu jako každoročně na pár dní ke své rodině na druhou stranu ČR. Je fakt, že tam jsem skoro ob měsíc, ale nevadí. /smích/ A co budu číst? No, konečně povinná četba. Musím konečně číst, ještě mi zbývá asi 17 knížek, což je smutné. Jenže mě povinná četba prostě nebaví. Já radši knihy o mladých lidech, o lásce nebo o upírech. Teď teda čtu odstíny. Určitě si přečti Hvězdy nám nepřály, s láskou Rosie apod. Skvělé knihy a lepší než filmy na 120%! :) A pokud máš ráda upíry, tak Noční lovce, celkem je 7 dílů a prostě, je to skvělá edice! Upíři v tom správném smyslu. Žádný třpytící kraviny.

    4. Sleduji tě na GFC, FB, INSTAGRAMU s TWITEERu. Pod jménem Petra Konopíková nebo Peťula či PeťuŁA Konopíková :D
    5. petralife.blog.cz
    6. Mě je jedno, co ke knize přidáš. Já budu šťastná za knihu. Čtení je skvělé! A určitě bych byla radši, kdyby četlo více lidí. Knihy se ze světa vytratit nesmí i když stoupá elektronika. :)

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Anet
    2. aneta467@gmail.com
    3. Áno, má. Minulé leto nebolo také, aké som si predstavovala. Nejdem hrať na city ani nič podobné, proste sa so mnou prestala baviť jedna kamarátka len tak z ničoho nič.. a ja som potom sedela dva mesiace doma. Tento rok som spoznala skvelých ľudí, s ktorými plánujem stráviť leto a bude úžasné (teda dúfam :D). Pôjdeme spolu do Prahy na Utubering, máme naplánované stanovačky a pôjdeme do Tatralandie (aquapark). Proste bude to skvelé! Čítať budem vždy, keď budem mať čas vonku na záhrade u babky a to hlavne sériu Odkaz dračích jazdcov, na ktorú sa chystám už dlho a taktiež pár skvelých knižiek ako Labyrint, Hra o tróny a asi si dám aj re-reading Harryho Pottera.
    Knižnu s letným nádychom.. podľa mňa Kam zmizla Aljaška alebo Papierové mestá, ktoré sa mi veľmi páčili. Skvelá kniha je aj Dcéra dymu a kosti, ktorá bohužiaľ nie je taká "letná" ale určite ju odporúčam! :)
    4. Aneta Kondrčková
    5. Instagram - Reading Books With Love, Facebook - Aneta Kondrčková, Google+ - Aneta Kondrčková
    6. www.readingbookswithlove467.blogspot.sk
    7. Hmm.. asi aj nič. Mňa by potešila už len tá kniha :)

    Inak, súťaž zdieľam na stránke môjho blogu (Reading Books With Love) :)

    OdpovědětVymazat
  19. 1.Kristín
    2. ksims7764@gmail.com
    3, Ja verím, že bude fajn. Ešte nič také neplánujeme. Ale na 100% pôjdeme do Poľská (ako každý rok). A možno do Rakúska, ale to nie je vôbec isté. :) Inak sa veľmi teším, pretože budem, samozrejme, čo najviac čítať. Na čítanie nemám nič konkrétne, uvidím, ktorá kniha mi ,,príde do cesty". :) "Letná kniha"...Hm. Greenovky (Aljaška, Papierové mestá) a Vek zázrakov, ale táto kniha sa mi nepáčila.
    4.Kristín
    5. FB: Kristína Dudziaková
    Instagram: bookloverkristin
    Google+ : Booklover Kristín
    6. www.booksmakesenseofmylife.blogspot.sk
    7. Kniha poteší každého najviac. :) Ale záložku. :)

    OdpovědětVymazat
  20. 1.Jass
    2.lev.maja@gmail.com
    3.Druhé šance a pokusy asi ani ne.... Polovinu prázdnin mi zaberou dva tábory, kde se na jednom budu pokoušet vytvořit přístřešek (supersídlo) ve kterém by se dalo 14 dní spát. Co se knih týče, to je daleko, já většinou neplánuju tak dopředu. Můžu říct, co čtu a mám naplánováno těď. Což je První hrob napravo - což je mimochodem vážně vtipná kniha, pak Lásko, kde jsi?, Na ostrově - to je i dost letní kniha, jen člověk musí odhlédnout od toho, že hlavní představitelé jsou vážně labutě, žraloci jsou tu vraždící monstra a Týdžej je vážně divný jméno a tak no...
    4.jestli jsem pravidelný čtenář, to nevím, stavím se tu tak dvakrát do měsíce... ale Jass nebo Jassmine...
    5.Marie Levínská - facebook
    7.Mám ráda překvapení :P

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Hanča
    2. hanca.pos@seznam.cz
    3. Já pojedu asi do 13 elektráren na V.I.P. exkurze (miluji elektrárny) a pak budu trávit většinu času s přítelem. O prázdninách bych chtěla číst sérii Hra o trůny, už se na ní chystám docela dost dlouhou dobu. Léto, kdy jsem zkrásněla je takový milý, letní příběh. :)
    4. Hanča x)
    5. Hanča Pospíšilová - FB
    6. www.knizniblog.blogspot.cz
    7. Něco, co Tě nezruinuje, třeba nějaký milý diář nebo kosmetika. :)

    Děkuji za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  22. 1) LetterBworld
    2) letterBworld@gmail.com
    3) V létě odjíždím za prací, ale rozhodně se budu snažit i výletit seč mi budou síly stačit :) Nevím jestli se to dá nazvat druhým pokusem, ale chtěla bych se pustit do blogování s ještě větší vervou a rozšířit témata nejenom na knihy, ale i ostatní aspekty v našich životech.
    Co budu číst opravdu netuším. Zjistila jsme totiž, že když si dělám plány, tak mám tendenci je porušovat, takže to raději nechám na náhodě :) A ideální letní čtení? Pod toskánským sluncem od Frances Mayes.
    4) letterBworld
    5) letterBworld (Facebook)
    6) letterBworld.blogspot.cz
    7) Myslím, že žádná maličkost není potřeba, knížka je skvělým dárkem sama o sobě :) ....Ale kdyby byla třeba zabalená v bublinkové folii, byla by ochráněná a já bych se zabavila praskáním těch bublinek - dvě mouchy jednou ranou :D

    OdpovědětVymazat
  23. Jméno/přezdívka: Jamie Williams
    Email*: baruskakut@seznam.cz
    Má pro vás letošní léto příslib druhých šancí a pokusů? Co od něj očekáváte, na co se chystáte? Už víte, co budete číst? A kterou knížku s letním nádechem bych si neměla nechat ujít?*: Nevím, kolik si času na čtení vyšetřím, protože s přítelem budeme hodně cestovat. Nejprve ve Francii a poté po českých hradech a zámcích. Hrozně jsem si oblíbila čtení s ním, kdy mi on předčítá a to je i ta nejnudnější kniha zajímavá, protože se hrozně hezky poslouchá, když mi on čte.
    Váš blog (Ráda se podívám.): http://liscidoupeknih.blogspot.cz/
    Kdybyste si mohli vybrat cokoliv, co dalšího byste chtěli v balíčku s knížkou Léto na druhý pokus najít, co by to bylo?: Myslím, že kniha samotná je perfektní výhra. Ovšem jsem úchyl na samolepky!

    OdpovědětVymazat
  24. 1. Marky
    2. marky48dsp@gmail.com
    3. Pro mě je letošní léto spíš příslibem něčeho naprosto nového. odlétám na rok na zahraniční studijní pobyt, kde mě čekají věci, které si nedokážu představit. Ale odlétám až na konci léta, takže toho chci ještě spoustu stihnout - třeba čtení. Chtěla bych si dát rereading Harryho Pottera, přečíst Isla and the Happily Ever After a pořídit si Tihle není kniha. Tobě na léto určitě doporučuji Fangirl, Hvězdy nám nepřály a Polibek pro Annu. (Vím, že je to takové ohrané a nejspíš jsi je všechny četla, ale já si je v létě znova určitě přečtu - jako každý rok od doby, co jsem je objevila. Takže tak.)
    4. Marky 48
    5. Facebook: Marky Knihomolka, Instagram: markyreads, Twitter: marky_48
    6. marky-books.blogspot.cz
    7. Cokoliv osobního, co by mi připomnělo léto a nedalo se to koupit v každé trafice - i kdyby to měl být jen ručně napsaný citát... Zkrátka něco se svým vlastním kouzlem :)

    OdpovědětVymazat
  25. 1) Verča
    2) verca.kubickova@dvojkabrno.cz
    3) Moje léto je letos ve znamení táborů a cestování, takže budu ráda, když udělám čas aspoň na jednu odpočinkovou knížku. Kdybych měla vybrat nějakou, kterou mám s létem spojenou, tak přestože se českým 'sladkým'
    holčičím knížkám spíš vyhýbám, šáhnu bezpodmínečně po Znamení blíženců od Lenky Lanczové. Je to naprosto nenáročná oddychovka, kterou čtu už několikátým rokem každé léto (a vlastně i zimu) a vždy mě dokáže naladit do té správné letní bezstarostné atmosféry :)

    OdpovědětVymazat
  26. 1, lumik111
    2, sladlu1@seznam.cz
    3, Příslib druhého pokusu tohle léto doopravdy má. Odhodlala jsem se a svolila k tomu, že vlezu do letadla. Neberte to tak, že bych se bála letadel, to ne. Bojím se přetlaku v letadlech. Už jednou mi málem praskly ušní bubínky a znova jsem to doopravdy zažít nikdy NIKDY nechtěla. Ovšem dovolená je dovolená a mamka se sestrou nedaly jinak. Letíme. Takže... držte mi palce. :D
    V létě pojedu jako praktikanta hned na dva tábory a možná přibude další, takže doufám, že potkám spoustu nových skvělých lidí. To, že se nebudu nudit, mám zaručeno. Na léto se doopravdy těším a také si slibuji, že se ani nepřiblížím k učení. Max. vzdálenost bude tak 5 metrů (pro jistotu).
    Co budu číst? Už od Vánoc si do nové knihovničky kupím knížky, protože jsem se rozhodla, že si na dva měsíce nebudu vypůjčovat knížky z mé oblíbené knihovny (vzdálené 60km), abych je někomu neblokovala. Zatím tu mám kolem 30 kousků na které se mooc těším. Někdy neodolám a jednu si přečtu už teď před prázdninami. Samozřejmě pak dokoupím nějaké další.
    Co doporučit. Všem doporučuji trilogii Dračí oči. Nemá to s létem moc společného, ale je to kolosálně skvělé a navíc od české autorky. Příjemně prosluněným příběhem je určitě Tygří sága od Colleen Houck a v létě neurazí ani Šepotání od A. G. Howard a Danteho holka od Courtney Cole. :)
    4. - 6. Tady jsem poprvé a nikde tě nesleduji (což se teď asi změní :D). Blog nemám.
    7. Vzhledem k mému neobyčejnému talentu neustále ztrácet záložky, bych nejraději našla ke knize nějakou pěkně vysluníčkovanou záložku. :)

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Kate
    2. penfriend.kate@seznam.cz
    3. No, ani nemá. Já se chystám chodit na brigádu, co nejvíce to půjde, i když, asi od původních sedmi týdnů upustím a budu se chtít trošičku vyspat. :D A jinak, obchodím nějaké hody, zábavy... Co budu číst... No, tak úplně ještě nevím. :D Co se týče té knížky... Nevím, jestli je s letním nádechem, ale rozhodně si myslím, že na léto se skvěle hodí knížky od Katky Petrusové. ;)
    5.No, sleduju tě na instagramu, ale tam si nepamatuju svoje jméno. :D A taky na Facebooku jako Káťa Zimolková. :)
    6. http://kates-fantasyworld.blog.cz/
    7. Asi nějakou krásnou záložku, nějak mi mizí. :D

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Marillee/Markéta
    2. mikinapapouskova@seznam.cz
    3. Možná bych konečně mohla jet s přítelem do Itálie na vlastní pěst. :) Sice se toho trošku bojím, ale všecko je jednou poprvé.
    Knížku s letním nádechem žádnou nemám (o žádné nevím), takže by se mi nějaká hodila, hehe. :D
    6. marillee.blog.cz
    7. Určitě by mě potěšila taková záložka. :-) Těch není nikdy dost (jako gumiček do vlasů).

    OdpovědětVymazat
  29. 1) Mária Marry Mikušková
    2) mikuskova.maria@gmail.com
    3) Popravde, ešte neviem čo mám od leta očakávať. Ale tak myslím, že každé leto prinesie svojim spôsobom niečo nové. Rozhodne plánujem užiť si ho čo najviac. Skočiť na nejaký ten festival, oddýchnuť si pri vode a podobne. Čo budem čítať? Haha, to keby som vedela. Ja totiž to nikdy neviem čo budem čítať, až kým proste nevyhrabem z knižnice nejakú knihu. Ale určite chcem dočítať sériu Divergencia. To musí byť! :D Kniha s letným nádychom? Hm, to je ťažká otázka. Popravde, neviem o žiadnej, minimálne si teda aspoň nespomínam. Ale myslím, že by mala vyjsť kniha Vodopád od Lauren Kate - prvý diel je Slza. Ak si nečítala, rozhodne si prečítaj. :)
    4) Mária Marry Mikušková
    5) FB- Mária Marry Mikušková
    Instagram - maria.mikuskova
    6) http://marysworld.blog.cz
    7) Určite záložky. Tých nikdy nie je dosť! :D

    OdpovědětVymazat
  30. 1. Kiki
    2. kikizubik@seznam.cz
    3. Mám v plánu trávit léto s knížkama a s knížkami... Bohužel budu muset také udělat nějaké věci do školy a ještě bych chtěla navštívit kamarádku, co jsem potkala na střední ^^ Nic od tohoto léta opravdu neočekávám. A rozhodně si chci přečíst Rozohněnou od Tahereh Mafi.
    4. kikizubik
    5. Fb - Kiki Víchová
    7. Rozhodně nějakou krásnou záložku :)

    OdpovědětVymazat
  31. 1) Vendula Jindrová
    2) jindrova.vendi@seznam.cz
    3) Jako každé léto, i toto je pro mě znamením pohody, chvíle strávené v přírodě, na čerstvém vzduchu. Ale jako vždy doufám, že si najdu nějakě nové přátele, s někým se seznámím. Takže od léta si slibuji hodně volného času, kopu zmrzliny a co nejvíce přečtených knížek a nějakě ty výlety. Určitě bych ti na léto doporučila knížku Poslední píseň od Nicholase Sparkse, ta se opravdu nedá číst jindy než v létě, aspoň já to tak mám a už se moc těším, až si ji znovu právě v létě přečtu, protože je naprosto skvělá, jako ostatně všechny knihy od Sparkse.
    4) Nejsem pravidelný čtenář
    5) Nemám účet na sociálních sítích
    6) Nemám blog
    7) I když se to sem nejspíš nehodí, tak bych si přála ke knížce lak na nehty - nějakou krásnou letní barvu, protože stejně jako miluju knihy, tak i laky na nehty. A nalakované nehty nějakou veselou barvičkou podle mě k létu prostě patří.

    OdpovědětVymazat
  32. 1) Deny el Infian
    2) Deny137@email.cz
    3) Neplánuju. Neplánuju dopředu, co budu dělat a vlastně nic neočekávám. A co budu číst? To neplánuju už vůbec, poněvadž vždycky sáhnu po tom, na co mám chuť. Ačkoliv je pravda, že zvažuju, že bych si obstarala Eragona a přečetla ho ^^
    4) Deny el Infian
    5) Wellp, you know, fb ^^
    6) Deny-el-Infian.blog.cz
    7) Já jsem skromnej člověk (haha) a tak myslím, že kniha sama o sobě by mi stačila. Na druhou stranu, jak jsem tak pročítala ty odpovědi předtím, musím souhlasit s tím, že něco osobitého, i kdyby třeba jen ten napsaný citát, by bylo bezva!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML