úterý 14. dubna 2015

Popol našej hviezdy | Báseň

Chýbaš mi ako by vtákom chýbala krídla... Tak čo môžem robiť? Vypisujem sa v básňach, tak ako som to robila, než sme sa stretli. Experimentujem - takže predsa inak, lebo bez teba už nič nie je ako skôr...




spomínaš na deň 
kedy zomrela hviezda?
lietala si oblohou
len popol 
v našich vlasoch ostal 
možná náhodou

to sa ako stalo?

deň čo deň spieva 
poslednú pieseň
vieš tú o nás dvoch
vravím jej nech 
znelý plameň zhasne
vráti sa do snov

pre nás bolo blysku málo
...

márne prosiť 
dcérku z neba 
taká kedysi 
krásna hviezda
poslúchne 
len ťažko
naivné 
dievčatko

ak ostalo samo




6 komentářů :

  1. Slovensky, jo? Zní to nádherně! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, chci se slovensky naučit stejně dobře jako umím česky, tak jsem to zkusila uplatnit v poezii :)
      Děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Wow, je to opravdu krásné !
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné! Opravdu, všechny tvoje básně se mi moc líbí. Poezii mám ráda a kombimaci se slovenštinou... Zní tak krásně, kouzelně. Doufám, že tahle není v tomhle jazyce poslední! ☺

    kniholicka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední určitě není, brzy jistě vymyslím nějakou další. Zkusila jsem i angličtinu, i když ta není tak hezká, a francouzštinu, ale té málokdo rozumí. :D
      Moc ti děkuji, jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML