NikaRoovy jinde:

středa 1. dubna 2015

Neslyšící, nemrtví a klony | Seriálový deník 1


Ni hao! Přináším první příspěvek do nové rubriky - seriálový deník. Bude to vycházet každý měsíc a vždy zhodnotím, co jsem za daný měsíc viděla. Pokud byste chtěli, abych o něčem zmíněném napsala přímo recenzi, dejte vědět, občas to budu dělat, tak pokud o něco vyloženě stojíte, stačí říct. Teď už se podívejme, co jsem zhlédla!


Switched at Birth


O tomhle seriálu už jsem slyšela před poměrně dlouhou dobou, nicméně nikdy mě to nijak netáhlo. Na začátku měsíce jsem to zkusila a brzy litovala, že jsem to neudělala dřív.
Hlavními hrdinkami jsou Daphne a Bay, dvě dívky, které byly v nemocnici vyměněny při narození a zjišťují to až nyní po patnácti letech. Jde o seriál o dospívání, rodinných problémech, soužití dvou rodin vyměněnných děvčat, ale také nás přivádí do komunity neslyšících, protože Daphne ve třech letech ohluchla.
Celý seriál mám zhlédnutý, celkem má čtyři série, čtvrtá ještě není úplná. Nyní jen nedočkavě vyhlížím další díl.
Za mě 4/5! :)

iZombie


Jasně, určitě nejsem jediná, kdo zaregistroval tuhle novinku. Fakt jsem envěděla co čekat, ale jedno vám povím, což většina asi ví - miluji zombíky. Totálně posedle. Copak jsem si to mohla nechat ujít?
Hlavní hrdinka Liv je poškrábaná od zombíka a mění se sama v zombie. Není to tak, že by byla apokalypsa nebo tak, Liv vůbec neví co dělat, ani neví, jestli existujou i jiní a tak se to snaží skrývat, zatímco v práci tajně jí mozky... A tak, víte co, běžný den.
Má to zatím jen tři díly, já viděla dva. Není to žádné velké boom, ale je to celkem oddechové a baví mě to, takže i když to není zrovna seriál roku, koukat budu dál.
Zatím 3/5.

Orphan Black


O sledování tohoto jsem nikdy nepřemýšlela, znala jsem jen název a nikdy jsem sledování nezamýšlela. Pak se o tom zmínila kamarádka a já to zkusila. Bomba!
Stručně - hlavní hrdinkou je Sarah, která je svědkem sebevraždy ženy, která vypadá úplně jako ona. Sarah převezme její identitu a brzy zjišťuje, že je součást vědeckého experimentu, jeden z klonů, které jsou rozmístěny po celém světě.
O tomto seriálu vám něco řeknu - balíček otazníků. Vůbec nevíte, co se děje, přichází další a další díly, čekáte odpovědi a když se zdá, že jsou na dosah, přibudou jen další otázky. Je to hodně zamotané a záhadné a ani po půlce seriálu nemůžete počítat s tím, že byste něco věděli. Ale je to pecka. (Mimo to - Tatiana!!! <3)
Za březen jsem zhlédla první sérii a první díl druhé. Chytlo mě to, je to skvělé a boží. Seriál má dvě série a v průběhu dubna by měla startovat třetí. (Tvůrci by chtěli osm sérií.) Doporučuji!
5/5 bez debat

Znáte některý seriál? Jak se vám líbí?
Jaké seriály máte rádi vy? Co byste mi doporučili na duben?




4 komentáře :

  1. koukám na Switched at Birth a je to super.. teď mě štve to čekání, dost mě zajímá co bude dál.. iZombie zatím vypadá dobře, jsem zvědavá, jak se to vyvine dál..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, nevíš, kdy má být nová epizoda? Nikde to nemohu najít. :/
      I já jsem zvědavá.
      Děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  2. Páni. Dost mě zaujalo Orphan Black :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML