NikaRoovy jinde:

čtvrtek 30. dubna 2015

Co kdyby... | Tag

Nechala jsem se zaujati zajímavým tagem, který jsem nalezla u Kamush. Většina tagů mě moc nebere, ale tento se mi opravdu zalíbil, takže tady je. Nicméně trochu jsem si ho poupravila podle potřeb.


Co kdyby(ch)...

...nestudovala tam, kde studuju... Tak bych pravděpodobně byla kdesi v Příbrami, nepoznala skvělé lidi, co jsem poznala, nebyla si tak blízká s nejlepší kamarádkou, nepodvedla svého kluka, nepohladila si ovci a nezamilovala bych se do každodenních cest autobusem.

...se neomezovala v jídle... Tak bych rozhodně nevypadala tak, jak vypadám. Bohužel nepatřím k těm lidem, kteří si můžou jíst jak chtějí a co chtějí a nijak se to na nich nepoznamená. Stačí, abych se neomezovala týden a hned se mi bříško promění v něco měkčího...

...neutrácela tolik za knížky... Tak bych neměla prázdnou peněženku! Ale... co jiného bych si kupovala, když ne knížky? (Hadry! Hadry! Hadry! Fakt, moje skryté, utlačované shopaholic já je knížkami celkem sabotováno.)

...si měla vybrat jednu knihu, kterou se stanu... Tak bych si vybrala Šťastnou knihu. Nečetla jsem jí, ale je šťastná!

...nežila v ČR... Tak bych neuměla česky, což by bylo dost smutné, protože jsem do toho jazyka zblázněná. Třeba takou angličtinu se naučí každý, mít jako mateřský jazyk češtinu je zkrátka super.

...mohla vynechat jednu nezbytnou činnost během dne... Tak bych vynechala cestu domů ze školy (ne do školy, to je ta nejlepší část!) a stihla toho o hodně víc... Tak jo, to je lež jako věž, prokrastinovala bych nadále.

...poslechla rady mých rodičů... Tak bych... tak mě napadá, teda spíš nenapadá, kdy jsem nějaké fakt účinné rady rodičů neposlechla. (Vyjma: buď normální, bav se víc s lidmi, nebuď tak divná.) Ale jo, kdybych občas rodiče poslechla, asi bych za sebou neměla nehezké zážitky s alkoholem.

Tag nechť si vyplní, kdo má zájem, klidně hoďte pak odkaz, ráda si přečtu. :)




Žádné komentáře :

Okomentovat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML