NikaRoovy jinde:

neděle 1. března 2015

Popište se knihami | Tag

Tentokrát tu pro vás mám jeden zajímavý, "celkem jednoduchý" - haha, tag, který vymyslela Janika z blogu Amazing Imagination a která mě také zatagovala. (Náhodou zrovna 15. února, kdy nastal největší krásný zlom tohoto roku!) Tak se na to jdu vrhnout! 



Já: Řekni vlkům, že jsem doma - Hlavní hrdinka této knížky byla snad první, kdo otevřeně vyjádřil a zároveň pochopil, jaké to je, když má člověk strach mluvit s lidmi kolem sebe, jaké to je, když se prostě neumíte zapojit do konverzace, když komunikace je pro vás něco obtížného, zatímco pro lidi kolem se to zdá hrozně jednoduché. June mě pochopila, jak to nikdy nikdo nedovedl jinak, než mlčením...

Láska a vztahy: Na hraně zapomnění - Totiž stejně jako Camryn jsem léta měla přítele, první lásku. Ne, neumřel, ale přišla jsem o něj. Stejně jako Camryn jsem pak pokoušela o cosi cosi s někým dalším, no láska to rozhodně nebyla a dlouhé trvání také ne. A když to každý čekal nejméně (no jéje, zním jak reklama na čokoládu), potkala jsem rázem někoho božího a zamilovala se - někoho, s kým se život podobá nepředvídatelným cestám po silnicích...

Podivné věci: Sestra co svět neviděl - Ehm, nevěděla jsem, jak lépe tuto podivnost nazvat. Nechce se mi to příliš rozebírat, zkrátka hlavní hrdinku v mnoha věcech a činech chápu...

Pocity: Jablečný koláč naděje - Kniha, kterou jsem přečetla teprve dnes, nicméně zcela mě dostaly pocity Oskara. Občas bych si fakt přála dočasně "umřít" tak, jako se to povedlo Oskarovi... Ale kdo ne, že? Kdo by nechtěl někdy prostě ze všeho zmizet?

Knížky: Levandulový pokoj - Nikdo nedovede vystihnout lásku ke knížkám lépe, než Jean z Levandulového pokoje. Úplně závistivě myslím na jeho Literární kavárnu, všechna ta krásná slova o knihách a názory, které sdílím... Nikdo nedovede mluvit o knížkách tak krásně. Prostě to nejde.

Mateřství: Pomněnkové matky - Autorka knížky, Lenka Chalupová, dokázala v některých částech knížky vysvětlit důvody, proč mi přijde tak skvělé být maminkou a mít děťátko a tak... většina dívek v mém věku se se mnou v tomhle asi neztotožní a představa těhotenství a dítěte se jim teď nezdá moc přitažlivá, ale já se na to ohromně těším a přijde mi to úchvatné... Lence se povedlo mě pochopit.

***


Inu, to je tak všechno, co mě prozatím napadlo, kdo ví, třeba nashromáždím dostatek myšlenek a sepíšu někdy nějaké pokračování, protože je to vážně skvělý tag. Doufám, že se článek líbí.
Já nominuji Denysku, Poki, Daffodilu, MilenneIrenku a Claru.




8 komentářů :

  1. Jestli bude někdy pokračování, tak už se nemůžu dočkat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou sis s tím poradila dost dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dík za to zatagování. Aktuálně mě toho sice moc nenapadá, ale pokusím se něco vymyslet ^-^

    Jinak, tobě se to vážně povedlo! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to taky trvalo docela dlouho, než jsem to sepsala... :D :)

      Díky. :)

      Vymazat
  4. Hezky sis s tím poradilo, muselo to dát práci a hodně zamyšlení přijít na ty správné.
    Ráda bych se také zeptala, zda bys nechtěla zkusit tento krátký TAG. http://colors-of-world.blog.cz/1504/tag-kdyz-jsem-byl-a-maly-a Byla bych ráda!
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Ještě uvidím, jak budu stíhat, ale tag vypadá pěkně, zapojila bych se ráda. :)

      Vymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML