NikaRoovy jinde:

úterý 31. března 2015

Doporuč blog | Projekt


Autorkou tohoto projektu je Anet z Infinite treasure. V podstatě jde o to napsat článek o svém oblíbeném blogu, který není nějak extra známý a který podle vás určitě stojí za čtení a tímto způsobem jej doporučit dál. Odkážu vás na Anetin článek o projektu, kde se můžete dozvědět mnohem víc. 

Teď už ale k mému doporučení!


Knihy. Psaní. Cestování. Hudba. Jídlo. 
Střípek z věcí, které opravdu zbožňuji a vše z toho na jednom úžasném blogu - Stezky polárního vlka. Je to jen pár měsíců, co jsem na tento blog narazila a během několika minut jsem si jej zamilovala. Není to jen zmíněnými tématy, ten blog má v sobě cosi osobního a neokoukaného, že mě to úplně dostalo a nyní čtu pravidelně každý článek.

Zuzana, nebolí také Polární vlk, je třiadvacetiletá studentka vysoké školy, z jejíž blogu jde během chviličky vykoumat její srdce tíhnoucí k severu a jeho zemím. Tato oblast mě vždy zajímala, ostatně jako mnoho dalších po celém světě, a když už nemám možnosti se tam skutečně vypravit, vypravuji se tam prostřednictvím Zuzaniných skvělých článků.

Další důvod, proč jsem si zamilovala Stezky polárního vlka, je to jídlo! Zjistila jsem, že miluji jídlo, které jsem do objevení tohoto blogu ani neznala. Zkusila jsem několik receptů, které jsem zde objevila a bylo to výborné, že z toho snad začnu i pravidelně vařit.

No a pak je tu téma, o kterém jsem se ještě nezmínila - pohanství. Ještě před dávnou dobou jsem o tom věděla pramálo, můj bývalý přítel se ale o tohle téma hodně zajímal a ze zvědavosti jsem se začala zajímat taky a ačkoliv v tom nejsem zase tolik zaujatá a stále toho moc nevím, neskutečně mě baví se dozvídat nové věci z této oblasti a jedno z míst, kde o tom něco čtu je právě tento blog.

Co dodat? Hudební inspirace, která ve mě probudila už mnoho myšlenek na psaní, kdykoli jsem nevěděla, co psát. Knižní recenze, u nichž hltám každé slovo. Zuzana píše opravdu skvěle, je vidět, že na to má talent a tak trochu jde mimo mě, že její blog není příliš známý.

Určitě vám doporučuji jej navštívit, jde o jeden z mých nejoblíbenějších. 




Poznámka: Všechny fotky použité v článku jsem si vypůjčila právě z blogu Polárního vlka.





9 komentářů :

  1. Na tento blog se určitě kouknu :) Díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Blog mě vážně zaujal,taky se něj mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem hrozně ráda, že ses mého projektu zúčastnila! :) Na Stezky jsem už jednou narazila, ale asi jim začnu věnovat větší pozornost. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento blog tiež čítam a zamilovala som si ho. Nielen vďaka témam, ale aj príjemnému designu a celkovej atmosfére, ktorá tam panuje. :)

    creyativite

    OdpovědětVymazat
  5. Také se na něj ráda podívám a podpořím jej, děkuji za rozšíření blogerských obzorů :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! Díky moc, že jsi se ozvala, že jsi napsala tenhle článek! V záplavě blogů prostě úplně nestíhám oběvovat všechny blogy a číst všechny blogy svých fanoušků... Nicméně mě Tvůj článek dost zasáhl, nemůžu tomu uvěřit, že někoho můžu až tak zaujmout.. Posílám jedno VELKÉ DĚKUJI! Jsem za Tvoji podporu neuvěřitelně vděčná :)

    Článek Ti dal určitě spoustu práce, proto budu ráda, když mi na mail zuzana.sumlanska@gmail.com pošleš svoji poštovní adresu... Potom můžeš očekávat malé překvapení :)

    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc mě těší, že tě to potěšilo. Není zač, myšlenka projektu, aby se mezi ostatní dostaly dobré blogy, se mi zalíbila. :)
      Ozvu se tedy, ačkoliv jsem článek určitě nepsala za účelem jakéhokoli zisku. :)

      Vymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML