NikaRoovy jinde:

úterý 10. února 2015

SOUTĚŽ: Bez lásky nejsme nic




Z dovolením jsem se nechala inspirovat knížkou od nakladatelství Metafora - Edith Piaf: Bez lásky nejsme nic - a pojmenovat tak tuto soutěž, protože tato soutěž je hlavně ve znamení lásky. 

Rozhodla jsem se spojit blížící se 14. únor, čili Valentýn, a zároveň založení tohoto blogu, který existuje ve znamení lásky. A jak jinak rozdávat valentýnky a zároveň se zavděčit za vaši přízeň? Samozřejmě, soutěží!


SOUTĚŽNÍ ZADÁNÍ

To je snadné... (muhaha, nebo ne?) Nebudu po vás chtít žádná sledování nebo sdílení nebo tak něco. (Ačkoliv samozřejmě mě sledovat nebo soutěž sdílet můžete.)
Úkolem této soutěže je pořídit fotografii vás a kohokoli, koho milujete. (Jakoukoli láskou.) Vaší fantazii se meze nekladou. Můžete se vyfotit s kýmkoli - s drahou polovičkou, kamarádkou, maminkou, bráchou, pejskem nebo třeba křečkem. Záleží na vás, jak fotku provedete. (Může tam být víc osob.)

  • Podmínky fotografie: Jediná podmínka je, abyste se vyfotili i s nápisem, kterým hlásá tato soutěž - Bez lásky nejsme nic.
  • Hodnocení: vaše fotky budou bodovány Stříbrnou porotou, zároveň ale proběhne i hlasování, na kterém lze získat další body
  • Hlasování: hlasovat budou moci pouze soutěžící sami, předejde se tak shánění hlasů a zároveň určitě lépe ocení dobře odvedenou práci a tím pádem dobrou fotku, pokud si úkolem sami prošli
  • Stříbrná porota: já a speciální výběr lidí, pro které tluče srdíčko mně
  • Co se hodnotí: originalita, tvořivost, vyjádření lásky skrze fotografii, celkový dojem, splnění požadavků

FOTOGRAFIE ZASÍLEJTE NA EMAIL - burgerova-veronika (a) email.cz
PŘEDMĚT - BEZ LÁSKY NEJSME NIC

UVEĎTE PROSÍM SVÉ JMÉNO, JMÉNO/a TĚCH, CO JSOU NA FOTOGRAFII TAKÉ, EMAIL A MŮŽETE I NĚCO O SOBĚ, ABYCH SE PŘÍPADNĚ MOHLA INSPIROVAT S BALÍČKEM PRO VÁS


CENA A VÝHERCE


Jistě to, co vás zajímá.
Soutěží se o balíček, ve kterém si snad každý najde své. Soutěž je tedy pro všechny, ať už máte jakýkoliv zájmy a koníčky, chci, aby vás výhra alespoň trochu potěšila. Co v balíčku bude, zůstane až do otevření výhercem tajemství, ovšem v průběhu budu na svém blogovém profilu sdílet, co by se třeba mohlo v balíčku objevit, takže si mě můžete přidat a v komentářích se nenápadně vyjádřit, co byste si třeba v případě výhry přáli... ;) Pokud vyhrajete, samozřejmě pak k vašemu zájmu přihlédnu.
Podotýkám, že balíčky budou láskově laděné. :) :D

  • Výherce bude tedy jeden - získává jeden (téměř) překvapivý balíček (lásky)
  • Jméno výherce ohlásím 21. března


TERMÍNY

  • Uzávěrka: 14. března 2015
  • Hlasování: 15. - 19. března 2015
  • Vyhodnocení: 21. března 2015


DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

  • Odkaz na můj facebookový profil. >>  (v případě zájmu najdete další odkazy na mě v menu)
  • Čím více vás bude, tím se budu snažit balíček obohatit! :)
  • Tip: Nenechávejte účast na poslední chvíli. :D 
  • Pokud byste mě chtěli kontaktovat přes email, tady je: burgerova-veronika (a) email.cz
Hodně štěstí a spoustu lásky! 




7 komentářů :

  1. Určitě se zúčastním už jen pro radost z toho, jak budu pořizovat ty fotky ;)
    Skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší! :) Těším se na tvé fotky. :)
      Děkuji. :)

      Vymazat
  2. Jé, to zní super. Jestli se mi povede něco vymyslet, tak se zapojím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Tak hodně štěstí s vymýšlením. :)

      Vymazat
  3. Kde se bude hlasovat? :) Sice jsem se nezúčastnila, ale ráda bych někomu přiřadila svůj hlas :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML