NikaRoovy jinde:

pátek 30. ledna 2015

Proč to?

Možná, že máte v hlavě otázku, proč jsem se rozhodla založit si nový blog. Je snadné a zároveň tak těžké odpovědět.

Řeknu to tedy jednoduše... potřebovala jsem začít znovu.

Žila jsem a vedle toho vedla blog, který byl pro mě nesmírně důležitý a stejně tak byl nesmírně důležitou součástí mě. Pak se ale věci změnily. Celý můj život se změnil. Především proto, že já jsem se změnila. Najednou jsem byla novým člověkem a při pohledu zpátky mi bylo smutno. Jak jsem mohla tak dlouho žít sama se sebou, jestliže jsem byla taková? Jak jsem se mohla ráno podívat do zrcadla? Jak jsem dokázala přežít každý další den?

Najednou jsem měla v zrcadle někoho nového. Dobře, lhala bych, kdybych řekla, že najednou. Utvářela jsem se postupně, ale při pohledu zpět... jako by ty měsíce znamenaly jen jediný den. Pochopila jsem věci jinak. Začala vidět to důležité, následovat své srdce a sny. Naplnila jsem svoje srdíčko láskou. A jsem šťastná. Psala jsem o tom už na starý blog, ale... ten článek tam nezapadal.

To je tedy už blíže k vysvětlení. Můj blog byl pro holku, kterou jsem bývala příliš důležitý. Odrážel její duši, její svět, ji samotnou. A mě? Nové, láskyplné děvče se tam cítilo nepříjemně. Všechno to, co kdy představoval mě svíralo a bolelo to a mě se stalo nepříjemné na něj přispívat. Začala jsem ve svém životě znovu a pokud tak ráda bloguji, musím začít i s tímhle.

Přečtěte si článek, co tam nezapadal, ale sem zapadá. >>

Takže teď jsem tady. Nebudu blogovat o knížkách. Budu blogovat o všem. Miluji mnohem víc věcí a i ony si zaslouží, abych o nich psala. Už to není knižní blog. A asi už nikdy nebude. Ale pořád je můj.

PS: Postupně se tu budou objevovat starší recenze a básně, můžete si je tak třeba pročíst znovu. 




1 komentář :

  1. I když ses přestěhovala, stále budu ráda navštěvovat tvůj blog, protože tvoje články jsou skvělé, tedy aspoň na starém blogu byly :D. A budu ráda, pokud se i ty někdy stavíš u mě. Držím ti palce, ať jsem ti i nadále daří, zároveň jsem ráda, že jsi šťastná, a těším se na tvoje další články :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář Vám mnohokrát děkuji.

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML